Jak hodnotit vaši PPC agenturu

Víte, kolik stojí jedno kliknutí na vaši reklamu? Inzerujete na všechna klíčová slova, která vedou ke konverzi na váš produkt nebo službu? A jsou reklamy vůbec potřebné? Co by se stalo, kdybyste přestali používat PPC? Setkáváte se s agenturními zástupci pravidelně? Položte si pár základních otázek, jež vám pomohou agenturu ohodnotit.
PPC specialisté

Abychom mohli odpovědět na tyto a další otázky, je zde pět způsobů, jak můžeme hodnotit naši PPC agenturu:

1. Mají kampaně výsledky?

Obrovskou výhodou PPC je spousta dat, která nabízejí spousty možností vyhodnocení kampaní v několika směrech. Pouhá znalost míry konverze nestačí. Důležité je, jak agentura zvyšuje vaše tržby a výkonnost v průběhu času. Pokud se klíčové ukazatele výkonu od spuštění dlouhodobě nemění, nebo klesají, může být pravý čas na razantní změny či dokonce na přehodnocení dodavatele.

2. Máte přehled o tom, co se děje?

Bohužel mnoho PPC agentur spotřebuje celou měsíční práci v daném rozsahu hodin a za celý měsíc podá rychlou 15sekundovou změnu. V rámci Google AdWords je možnost, která nám umožní vidět změny provedené ve vašem účtu (jmenuje se "Historie změn"). Zjistěte, za co vlastně platíte a podívejte jak agentura hospodaří s časem.

3. Jak je vaše PPC agentura kreativní?

Svět PPC se neustále mění. Je důležité držet krok s rozvojem a aktualizovat. Nelze se omezit jen na pouhé používání nejnovějších nástrojů. Záleží také na tom, jak je aplikujete. Důležité je kreativní myšlení o tom, jak PPC může být nejlépe uplatněno ve prospěch klienta za použití nejnovějších a nejefektivnějších nástrojů pro propagaci našeho podnikání.

4. Jsou proaktivní?

Mnoho PPC agentur dělá pravidelné rutinní údržby účtu, ovšem nevyvíjí iniciativu diskutovat o nových oblastech potenciálního růstu. Nové beta testy, příležitosti a strategie jsou zásadní pro udržení konkurenceschopnosti a získání většího podílu na trhu. Ujistěte se, že osoba, kterou si najmete, nenaruší růst firmy.

5. Mají jasnou PPC strategii?

Opravdu profesionální PPC agentura by si od vás měla zjistit vaše hlavní obchodní cíle a načrtnout strategii k jejich dosažení. Měla by se zaměřit na strategii, která je přizpůsobena našim podnikatelským cílům s přihlédnutím k našim stávajícím aktivům (vaše webové stránky, blog, videa, brožury apod.). Správce účtu by měl být schopen vysvětlit své klíčové slovo a reklamu. Jako vlastníci firem byste se měli zeptat, jak bude probíhat výzkum klíčových slov a sledování výsledků v nadcházejících měsících.

Zhodnoťte si proto vaši agenturu. Jakou známku byste jí dali? Není čas na změnu?

Vylepšete vaše kampaně

napište nám

Související články: 

Magické slůvko „atribuce“. Způsob, jak měřit úspěšnost kampaní

Google Analytics
Konverze měříme všichni. Ale jak zjistit, jestli za ně mohla spíš PPC kamapň nebo PR článek?

9 z 10 klíčových slov obvykle brzdí vaše kampaně aneb Klíčová zjištění z auditů

PPC audit
Blíží se konec druhé desítky let existence Aira GROUP a za tu dobu našima rukama a očima prošly již

Proč si na PPC najmout profíky? Vyplatí se to!

PPC kampaně
Internetový marketing je dnes velmi populární a je jen otázkou času, kdy za vámi přijde váš šéf a ře

Přidat komentář