Proč potřebujete landing page? Známe 6 důvodů

Nenutit potenciálního zákazníka zbytečně klikat, to je jeden z hlavních důvodů, proč vést uživatele z kampaně přímo na specializovavnou a náležitě upravenou stránku. Důvodů, proč využívat landing pages, známe víc.
Landing Page Optimization

Před nedávnem jsme se v článcích Landing page aneb jak nenechat zákazníka utéct a Co by měla obsahovat správná landing page seznámili s náležitostmi a ideální podobou kvalitní landing page. Pokud se vám stále honí hlavou otázky, zda byste měli či neměli landing page využívat a posílit tak vaše marketingové úsilí, zde je 6 pádných důvodů, proč tak učinit:

1) Snadné vytváření leadů

Příliš mnoho firem směřuje odkazy ze svých e-mailů, sociálních sítí a provozu vyhledávání na jejich domovské stránky. To je ekvivalent házení hrachu na stěnu. Tyto leady by mohly být zachyceny mnohem vyšší rychlostí a jednodušeji tím, že je pošleme do cílových vstupních stránek. Vstupní stránky též poskytují velmi snadný způsob, jak generovat leady pro obchodní tým.

2) Sbírejme demografické informace o vašich klientech

Marketingové nabídky a vstupní stránky jdou ruku v ruce. Bez řádné vstupní brány ze vstupních stránek nebudou naše nabídky dělat téměř nic na podporu úsilí konverznosti. Hlavní myšlenkou je požadovat, aby návštěvníci našeho webu v kontaktních údajích vyplnili co nejvíce ještě před nákupem. Vstupní stránka je ultimátní nástroj sběru těchto informací.

3) Dejme své nabídce místo k životu

Pokaždé, když uživatel vyplní konverzní formulář na vstupní stránku, náš marketingový a prodejní tým sbírá cenné informace o našich potenciálních zákaznících. Marketingový tým pak může tyto informace použít k pochopení, jaké typy návštěvníků a jejich nákupním chováním převádíte, a náš prodejní tým už má základní linii informace o leadech a kontakty k užití.

4) Porozumějme tomu, kteří uživatelé se více zapojili

Vstupní stránky nám umožní nejen získat nové zákazníky, ale také umožní sledovat rekonverzi stávajících uživatelů neboli těch samých uživatelů, kteří se zapojili vícekrát. Tyto informace pak můžeme použít k identifikaci toho, jaké typy uživatelů více reagují na aktivity vaší firmy. Též umožňují sbírat lepší zpravodajské informace o chování a aktivitách našich potenciálních zákazníků na vašem webu. Tato data prodejní tým může použít v procesu prodeje.

5) Dodávání obsahového paliva do dalších marketingových kanálů

Úspěšná příchozí marketingové strategie se opírá o obsah, a to v hojné míře. Vstupní stránky jsou skvělý doplněk k arzenálu obsahu jakékoliv marketingové aktivity. Proč? Protože mohou být sdíleny v sociálních sítích, používají se jako zdroj vyhrazený k emailové komunikaci, k péči o PPC kampaně a k získání co nejpříznivější pozice v organickém vyhledávání.

6) Možnosti náhledu na účinnost našich marketingových kroků a nabídek

Vytvořením vstupní stránky vytváříte další datové aktivum marketingovou analytiku. Tím, že sledujete a analyzujete metriky spojené s vstupními stránkami, můžete sbírat spoustu informací použitelných pro další marketingové aktivity. Zjistíte například jak porovnávat své různé marketingové nabídky, jak se leady mění na konverze na vstupních stránkách v průběhu času, jak dlouho stráví uživatelé na vstupních stránkách, co na nich dělají a podobně. To nám dává mocný nadhled, který pomůže optimalizovat a zlepšit marketing.

 

Vylepšete svoje kampaně a cílové stránky webu

napište nám

Související články: 

Co by měla obsahovat správná landing page

Co by měla obsahovat správná landing page
A je náš! Potenciálního zákazníka jsme přilákali na web. Ale najde u nás to, co hledal?

Jak zvýšit návštěvnost webu?

Rostoucí návštěvnost webu
Otázku návštěvnosti je potřeba řešit hned na začátku tvorby každého webu.

Google Analytics 4: Nová éra webové analýzy a sledování návštěvnosti

Google Analytics 4
Google Analytics už zná zřejmě každý, kdo pracuje v online marketingu a potřebuje sledovat výkon web

Přidat komentář