Seznam snižuje počet podporovaných formátů bannerů, pět jich zruší

Nejpoužívanější český vyhledávač, který nás doprovází už do roku 1996, provádí čas od času nějakou tu změnu. Aktuálně se zabývá změnou podporovaných formátů reklamních bannerů, díky nimž o sobě dávají firmy i jednotlivci vědět světu.
Seznam ruší formáty

Zatímco dosud nabízel Seznam 16 standardizovaných formátů bannerů, které jsme na webech mohli vídat a nastavovat, od 2. 5. 2017 se pěti z nich zbaví – zrušení se pochopitelně týká těch formátů, které vykazují nižší výkonnost a celkově menší využívanost. Tímto krokem dojde dle vyjádření Seznamu ke zjednodušení zadávání kampaní v Skliku a k většímu objemu a výkonu formátů, které budou i nadále fungovat.

Které formáty jdou z kola ven a jak s tím naložit?

Od 2. 5. 2017 už nebudeme mít možnost zakládat bannery s níže uvedenými rozměry. Seznam ale zároveň radí, čím tyto formáty nahradit, aby bylo působení banneru co nejefektivnější.

Které formáty končí? A které je nahradí

  • 468 x 282 => 480 x 300
  • 600 x 190 => 480 x 300; 728 x 90
  • 250 x 250 => 300 x 300; 300 x 250
  • 336 x 280 => 300 x 300; 300 x 250
  • 320 x 50 => 320 x 100

 Od uvedeného data už nebudou moci inzerenti nahrávat do Skliku bannery „starých“ formátů. Stávající bannery se sice budou i nadále zobrazovat, ale jejich objem a výkon bude s největší pravděpodobností klesat.

Za změnou stojí snaha o posun vpřed

Seznam samozřejmě neruší formáty bannerů jen tak z plezíru, abychom si opět museli zvykat na další novinky. Tímto krokem se chce posunout k možnosti tvorby dynamického remarketingu a účinné nativní reklamy, jako to v současné době umí Google.

Přestáváte se v novinkách týkajících se kampaní orientovat? My jsme v obraze. Kontaktujte nás a my vám poradíme!

Vylepšete své kampaně

napište nám

Přidat komentář