Martin Šuťak

Martin spolupracuje s Aira GROUP zejména v oblastech PPC, kde se snaží vytáhnout maximum i z minimálních rozpočtů. Jeho klidná povaha a nedostatek pudu sebezáchovy mu dovoluje zkoušet praktiky, na které se jiní i jen bojí pomyslet. A to nejen v marketingu. Jeho 4 zlomené obratle o tom vědí své.

Získejte více sdílení na Facebooku. Máte 3 velké pomocníky

Zachránili jste svět a nikdo o tom neví? Pak to jistě nesdílel dostatečný počet lidí na Facebooku. ...
Martin Šuťak
04. 09. 2017
5

4 způsoby, jak z Facebooku vytěžit maximum

Společnost Facebook změnila hru online marketingu pro malé firmy. Obrovské množství společností ...
Martin Šuťak
31. 08. 2017
5

6 nejlepších reklamních strategií pro malé firmy

"Když něco zbude, dám to do reklamy" je jedna z nejpopulárnějších metod marketingu. Podle ...
Martin Šuťak
28. 08. 2017
5

Neklikají na vás na Facebooku? Motivujte uživatele k většímu zapojení

Sociální síť Facebook aktivně sleduje 1,7 miliardy uživatelů za měsíc. Na poli marketingu je to ...
Martin Šuťak
25. 08. 2017
5

Budujeme efektivní reklamní videokampaně pro rok 2017

Když se to hýbe, upoutá to víc. Tohle jednoduché pravidlo platí i pro online reklamy. Ale jak ...
Martin Šuťak
22. 08. 2017
5

Jak na nejúčinnější typy online reklam

Digitální svět je přecpaný reklamou a dnešní uživatel je na internetu jimi neustále pod palbou ze ...
Martin Šuťak
14. 08. 2017
5

10 věcí, které jste nevěděli o reklamě na Facebooku

Billboard na řeznictví osloví trochu jiné lidi než televizní reklama před večerníčkem. I u ...
Martin Šuťak
19. 07. 2017
5

Jak naložit s publiky v Audience Insigths?

Když chceme vědět, kdo klepe na naše dveře, použijeme kukátko. I na sociálních sítích mají stránky ...
Martin Šuťak
15. 07. 2017
5

Malý slovník online marketingu: SEO, PPC, SERP a jiné termíny

Mluví svahilsky? Kdepak, lidé z marketingu mají jen svůj specifický jazyk srozumitelný všem jejich ...
Martin Šuťak
11. 07. 2017
5

5 způsobů, jak propagovat YouTube videa

Tištěná média skomírají, televize na tom také nejsou bůhvíjak... videoportály a online televize ...
Martin Šuťak
03. 07. 2017
5

Facebook Audience Insigths aneb Víte, kdo jsou vaši zákazníci?

Rozběhnutí úspěšné Facebook kampaně vyžaduje cílení reklam na správné zákaznické základny. Jelikož ...
Martin Šuťak
26. 06. 2017
5

Jak hodnotit vaši PPC agenturu

Víte, kolik stojí jedno kliknutí na vaši reklamu? Inzerujete na všechna klíčová slova, která vedou ...
Martin Šuťak
19. 06. 2017
5

Jak najít a zvolit vhodná klíčová slova, která používá naše konkurence

Chceme web. Chceme PPC reklamy. Ale na čem je postavit? Na klíčových slovech, radí internet. Ale na ...
Martin Šuťak
15. 06. 2017
5

3 základní způsoby, jak zvýšit míru prokliku (CTR) reklam

Když k dálnici umístíte billboard, uvidí ho sice spousta lidí, ale nemáte možnost měřit, jak je ...
Martin Šuťak
04. 06. 2017
5

Jak na remarketing: 6 tipů pro jeho cílení

Cílení na publika remarketingových kampaní musí mít předem danou strukturu, strategii a pravidla. ...
Martin Šuťak
20. 04. 2017
5

5 klíčů k odemčení síly Google Analytics

Za vším hledejte čísla. Google Analytics umožní sledovat zdroje, které navedly uživatele na naše ...
Martin Šuťak
13. 04. 2017
5

5 základních tipů, jak využít Facebook k přilákání nových zákazníků

Počet uživatelů Facebooku se blíží dvěma miliardám, jen u nás se k němu alespoň jednou měsíčně ...
Martin Šuťak
07. 04. 2017
5

9 z 10 klíčových slov obvykle brzdí vaše kampaně aneb Klíčová zjištění z auditů

Blíží se konec druhé desítky let existence Aira GROUP a za tu dobu našima rukama a očima prošly již ...
Martin Šuťak
31. 03. 2017
5

Proč potřebujete landing page? Známe 6 důvodů

Nenutit potenciálního zákazníka zbytečně klikat, to je jeden z hlavních důvodů, proč vést uživatele ...
Martin Šuťak
25. 03. 2017
5

Co by měla obsahovat správná landing page

A je náš! Potenciálního zákazníka jsme přilákali na web. Ale najde u nás to, co hledal? Dnes se ...
Martin Šuťak
05. 03. 2017
5

Vyvarujte se 7 nejčastějších chyb v PPC

Zadarmo dosáhnout špičkových výsledků co se týká vyhledatelnosti na webu? To je nemožné. Dá se ...
Martin Šuťak
24. 02. 2017
5

Landing page aneb jak nenechat zákazníka utéct

Křičíte hlasitěji než ostatní trhovci, máte krásný poutač i stánek. Všichni se k vám seběhnou, ale ...
Martin Šuťak
05. 12. 2016
5

Vylučující slova aneb jak ušetřit desítky procent nákladů

Chtějí si jen popovídat nebo třeba koupit konkrétní typ výrobku, který neprodáváte. A vy platíte ...
Martin Šuťak
07. 11. 2016
5