Vytěžte z publikace článku v online magazínu maximum. Jak na to?

Samozřejmě, to bychom nebyli my, kdybychom si svoje poznatky nechali pro sebe a nepodělili se s vámi o ně. Dát o sobě vědět světu, to je základ každého podnikání, prodeje produktů a služeb. Zkrátka – být vidět je to, co potřebujete, abyste další měsíc nemuseli chroupat tři dny staré rohlíky a večer plakat do polštáře, že se vám nedaří.
Zaměřte se na obsah - obsah je král!

V dnešní konkurenci je poměrně těžké se odlišit a přesvědčit potenciální zákazníky o tom, že právě vy nabízíte něco lepšího než váš soupeř na trhu. Proto je potřeba vsadit na marketing a využít všech možných a přínosných metod a způsobů, jak zacílit na možného zájemce o váš produkt nebo vaše služby, jak ho oslovit a zaujmout a nakonec ho přimět k objednávce. Jak mu ukázat, že jste partner, se kterým chce navázat jednorázovou nebo opakovanou spolupráci?

Vsaďte na obsah. Vévodí celému internetu

Není žádnou novou informací, že weby i jednotlivé webové stránky jsou plné písmen, slov, vět, celých sdělení a výpovědí. Obsah prostě utváří ráz internetu a přináší informace tam, kde jsou vyhledávány. Jedním z typů obsahu nebo míst, na nichž můžete zaujmout, jsou internetové magazíny. Tam totiž váš text nekřičí na příjemce přímo jako reklama, kterou už se stejně většina uživatelů sítě naučila přehlížet, nýbrž nabízí informace přívětivější formou.

vsaďte na obsah

Vyberte si správný magazín aneb Krok vedle se neodpouští

Asi si umíte představit, jak by reagovali (nebo spíš nereagovali) čtenáři z řad rybářů na váš článek o novém ráfku na jízdní kolo, kdyby ho našli na webu, kam si chodí pro informace o novinkách a aktualitách ze světa rybolovu. Nejspíš by ho ignorovali, i když je možné, že by si aspoň část přečetli, protože by jim hlava nebrala, co článek na toto téma dělá právě na tomto místě. Šance, že některý z rybářů je zároveň vášnivým cyklistou, sice není nulová, ale je vážně malá a za tu investici nestojí.

Vyšlete do světa informaci o jednom produktu či službě

Když už jste si vyhlédli prostor na internetu, kam by se vaše sdělení hodilo, tedy například web o cyklistice, ujasněte si, co chcete svým textem sdělit. A taky berte v potaz, že je ideální mluvit (respektive psát) o jednom produktu či jedné službě, a ne o několika.

Když už náhodou budete nutně potřebovat dát světu vědět o několika věcech najednou, pište o těch, které spolu úzce souvisí. Prodávat totiž PC komponenty, luxusní spodní prádlo a dokonale inovované ráfky na kolo v jednom článku v magazínu o rybaření fakt není to pravé ořechové.

Každý magazín je jiný. Zjistěte si praktické informace

Jakmile si s lidmi, kteří magazín vedou, domluvíte spolupráci ve formě publikace textu hovořícího ve váš prospěch, pátrejte po praktických informacích. Jinak byste totiž mohli být velmi nemile překvapeni, co z vašeho článku vzešlo za paskvil.

Žena sedí

Ptejte se na:

  • délku perexu – často se stává, že jen část z něj se objevuje na straně s výpisem příspěvků
  • možnosti úvodní fotografie – ta totiž často rozhoduje o tom, jestli si váš příspěvek někdo přečte, nebo ne
  • vzhled fotografií v těle textu – přizpůsobte fotografii systému, aby i v těle textu vypadala tak, jak má, a ze super ráfku najednou nebyla nerozpoznatelná mazanice evokující poslední výkřik abstraktního umění
  • možnost vložení barevných rámečků a jiných grafických prvků – text musí být vizuálně přitažlivý, aby ho příjemce přečetl celý, k tomu pomohou nejrůznější grafické prvky
  • možnost vložení videa – video je v mnoha případech ještě lepší než fotografie a schémata, proto se na tuto možnost zeptejte, máte-li co nabídnout
  • možnost vložení GPS souřadnic – usnadněte příjemci vstřebávání informace o tom, kde vás najde, nebo lokalizujte cokoli jiného; GPS souřadnice jsou často „sexy“ prvkem textu, který skutečně upoutá

Informace jsou nejcennější komodita

Kladete si otázku, proč byste o svém produktu nebo své službě měli vůbec psát, případně na to zaměstnávat copywritera, když je tak jednoduché zaplatit si reklamu? Je to proto, že příjemci informací, kteří běžně používají internet, jsou už poměrně rezistentní vůči klasickým reklamám. Valná část z nich si raději přečte na první pohled nekomerční text, který však nabídne informaci o jednom konkrétním produktu. Informacemi můžete čtenáře zaujmout, proto mu je v přiměřeném množství poskytněte. Na váš web se tak dostanou ti, kteří už tak nějak vědí, co je na něm čeká, a kteří už možná po vašem produktu pokukovali u konkurence.

Vylepšete svůj online marketing

napište nám

Přidat komentář