Pavel Jartym st.

SEO Specialist & Copywriter

Baví mě pracovat s textem a sledovat, jak dokáže slovo působit a jakou v sobě skrývá moc.  Dělám jazykové korektury, připravuji články na různá témata. Neustále studuji český jazyk, zvláště se věnuji stylistice, pragmatické lingvistice a v poslední době reklamním textům. Mám rád dobrou hudbu, rockovou, bluesovou i jazzovou. A pokud mám čas, vyrážím na procházku do přírody.

Google a umělá inteligence
Spoléhat se při tvorbě obsahu pouze na umělou inteligenci by nebylo moudré. Ne kvůli tomu, že by...
Google Helpful Content Update
Posláním společnosti Google je „uspořádat informace z celého světa tak, aby byly všeobecně...
SEO dead
SEO je možná důležitější než kdykoli předtím. V současné době 53 % veškeré návštěvnosti webových...
Organické vyhledávání
Kam umístíte svůj nejlepší obsah? Který kanál nebo která platforma bude přivádět na váš web nejvíce...
Jak zacházet s  metrikou „objem vyhledávání“
Tato metrika je důležitou součástí analýzy klíčových slov. Ukážeme vám, na co si u ní dát pozor.
Titulek stránky
Titulek (tag title) je významným prvkem tzv. optimalizace na stránce (on-page SEO). V polovině...