Brokeři budou moci inzerovat pouze s certifikátem od Googlu
Staráte se o marketing forexového či jiného brokera. Z jedné strany vám dýchá na krk Česká národní banka, z druhé strany konkurence hlídá každý váš krok a čeká na každou vaši inzertní či procesní chybu, kterou by využila ve svůj prospěch. Z třetí strany jsou tu zákony a regulace, a aby toho nebylo málo, vaše reklama se i přes to všechno musí líbit. Co víc potřebujete? Další regulaci.
Jako by už regulátoři tohoto odvětví nedělali dost. Nejnovější zprávy, které udělají brokerům z jejich činnosti ještě větší výzvu, pocházejí z největšího vyhledávače na světě, společnosti Google. Právě z Google přišla oficiální informace, že omezí reklamu na forex, CFD, binární opce, spreadové sázky a všechny související produkty.
8 humorných faktů o Googlu, které vás totálně odstřelí?
Mluvící boty? To jako vážně?
Zprávy přicházejí v rámci střízlivějších požadavků regulátorů na produkty, které jsou poskytovány menším obchodníkům. Společnosti, které přímo inzerují, budou v nadcházejících čtvrtletích hodně těžké časy, protože oficiální zákaz či omezení těchto produktů vstoupí v platnost už v červnu 2018.
Binární opce a sázecí produkty budou zakázány
Společnost Google úplně zakáže společnosti, které poskytují binární možnosti a podobné produkty. Google rovněž zakáže reklamy od agregátorů a přidružených společností k forexovým a CFD a šíření sázecích produktů.
Velká a agresivní pop-up okna. Google říká ne.
Postih? Čtětě jak to s těmi popapy vlastně teď je.
Firmy, které nabízejí CFD, forex a sázkové hry, budou potřebovat certifikaci od společnosti Google, než budou moct inzerovat prostřednictvím služby AdWords. Taková certifikace bude k dispozici pouze v některých zemích od 28. března.
Responzivní web je pro Google dobrý.
Mít vhodný web pro mobilní vyhledávání. Google si na to posvítí.
Certifikační politika
Aby bylo možné inzerovat v dané zemi, budou muset firmy v příslušné geografické oblasti licencovat konkrétní orgán finančních služeb a zajistit, aby jejich reklamy a vstupní stránky byly v souladu s pravidly Google AdWords.
Firmy, které inzerují, budou muset také dodržovat příslušné právní požadavky v oblasti, kde se nacházejí jejich klienti. Google už připravuje přihlášku pro firmy, které chtějí inzerovat. Někteří se mají vážně na co těšit.
Přidat komentář