Přejít k hlavnímu obsahu

Brokeři budou moci inzerovat pouze s certifikátem od Googlu

Červen 2018. To se zase budou přepisovat dějiny. Alespoň pro brokery.

Staráte se o marketing forexového či jiného brokera. Z jedné strany vám dýchá na krk Česká národní banka, z druhé strany konkurence hlídá každý váš krok a čeká na každou vaši inzertní či procesní chybu, kterou by využila ve svůj prospěch. Z třetí strany jsou tu zákony a regulace, a aby toho nebylo málo, vaše reklama se i přes to všechno musí líbit. Co víc potřebujete? Další regulaci.

Jako by už regulátoři tohoto odvětví nedělali dost. Nejnovější zprávy, které udělají brokerům z jejich činnosti ještě větší výzvu, pocházejí z největšího vyhledávače na světě, společnosti Google. Právě z Google přišla oficiální informace, že omezí reklamu na forex, CFD, binární opce, spreadové sázky a všechny související produkty.

Zprávy přicházejí v rámci střízlivějších požadavků regulátorů na produkty, které jsou poskytovány menším obchodníkům. Společnosti, které přímo inzerují, budou v nadcházejících čtvrtletích hodně těžké časy, protože oficiální zákaz či omezení těchto produktů vstoupí v platnost už v červnu 2018.

Binární opce a sázecí produkty budou zakázány

Společnost Google úplně zakáže společnosti, které poskytují binární možnosti a podobné produkty. Google rovněž zakáže reklamy od agregátorů a přidružených společností k forexovým a CFD a šíření sázecích produktů.

Velká a agresivní pop-up okna. Google říká ne.

Postih? Čtětě jak to s těmi popapy vlastně teď je.

Firmy, které nabízejí CFD, forex a sázkové hry, budou potřebovat certifikaci od společnosti Google, než budou moct inzerovat prostřednictvím služby AdWords. Taková certifikace bude k dispozici pouze v některých zemích od 28. března.

Responzivní web je pro Google dobrý.

Mít vhodný web pro mobilní vyhledávání. Google si na to posvítí. 

Certifikační politika

Aby bylo možné inzerovat v dané zemi, budou muset firmy v příslušné geografické oblasti licencovat konkrétní orgán finančních služeb a zajistit, aby jejich reklamy a vstupní stránky byly v souladu s pravidly Google AdWords.

Firmy, které inzerují, budou muset také dodržovat příslušné právní požadavky v oblasti, kde se nacházejí jejich klienti. Google už připravuje přihlášku pro firmy, které chtějí inzerovat. Někteří se mají vážně na co těšit.

Inzerce na googlu? je libo konverzi?
Napište nám