Brokeři budou moci inzerovat pouze s certifikátem od Googlu

Červen 2018. To se zase budou přepisovat dějiny. Alespoň pro brokery.

Staráte se o marketing forexového či jiného brokera. Z jedné strany vám dýchá na krk Česká národní banka, z druhé strany konkurence hlídá každý váš krok a čeká na každou vaši inzertní či procesní chybu, kterou by využila ve svůj prospěch. Z třetí strany jsou tu zákony a regulace, a aby toho nebylo málo, vaše reklama se i přes to všechno musí líbit. Co víc potřebujete? Další regulaci.

Jako by už regulátoři tohoto odvětví nedělali dost. Nejnovější zprávy, které udělají brokerům z jejich činnosti ještě větší výzvu, pocházejí z největšího vyhledávače na světě, společnosti Google. Právě z Google přišla oficiální informace, že omezí reklamu na forex, CFD, binární opce, spreadové sázky a všechny související produkty.

Zprávy přicházejí v rámci střízlivějších požadavků regulátorů na produkty, které jsou poskytovány menším obchodníkům. Společnosti, které přímo inzerují, budou v nadcházejících čtvrtletích hodně těžké časy, protože oficiální zákaz či omezení těchto produktů vstoupí v platnost už v červnu 2018.

Binární opce a sázecí produkty budou zakázány

Společnost Google úplně zakáže společnosti, které poskytují binární možnosti a podobné produkty. Google rovněž zakáže reklamy od agregátorů a přidružených společností k forexovým a CFD a šíření sázecích produktů.

Velká a agresivní pop-up okna. Google říká ne.

Postih? Čtětě jak to s těmi popapy vlastně teď je.

Firmy, které nabízejí CFD, forex a sázkové hry, budou potřebovat certifikaci od společnosti Google, než budou moct inzerovat prostřednictvím služby AdWords. Taková certifikace bude k dispozici pouze v některých zemích od 28. března.

Responzivní web je pro Google dobrý.

Mít vhodný web pro mobilní vyhledávání. Google si na to posvítí. 

Certifikační politika

Aby bylo možné inzerovat v dané zemi, budou muset firmy v příslušné geografické oblasti licencovat konkrétní orgán finančních služeb a zajistit, aby jejich reklamy a vstupní stránky byly v souladu s pravidly Google AdWords.

Firmy, které inzerují, budou muset také dodržovat příslušné právní požadavky v oblasti, kde se nacházejí jejich klienti. Google už připravuje přihlášku pro firmy, které chtějí inzerovat. Někteří se mají vážně na co těšit.

Inzerce na Googlu? Je libo konverzi?

napište nám

Přidat komentář