Stránka s výsledky vyhledávání
Kam umístíte svůj nejlepší obsah? Který kanál nebo která platforma bude přivádět na váš web nejvíce...
13. 5. 2022
Ilustrativní obrázek k tématu o objemu vyhledávání
Tato metrika je důležitou součástí analýzy klíčových slov. Ukážeme vám, na co si u ní dát pozor.
24. 1. 2022
Ilustrativní obrázek k tématu přepisování titulků na stránce s výsledky vyhledávání
Titulek (tag title) je významným prvkem tzv. optimalizace na stránce (on-page SEO). V polovině...
19. 10. 2021
Obrázek ilustrující důležitost webového obsahu
Neplýtvejte svůj čas honbou za tajemstvím algoritmů, které se neustále mění. Vždy budete o krok...
5. 10. 2021
Důležitost sémantického vyhledávání
Už dávno je pryč doba, kdy v SEO hodně záleželo na získání co největšího počtu zpětných odkazů a...
3. 8. 2021
 E-A-T = Odbornost / Autorita / Důvěryhodnost
Obsah, který tvoříte a sdílíte, je součástí vaší digitální identity. Pomáhá těm, kteří ho konzumují...
31. 3. 2021
UX chyby
Nejen hezký webdesign, ale také uživatelské řešení webu hraje důležitou roli. Mnohdy se však...
25. 3. 2021
Je obsahový zážitek nový obsahový marketing?
Dojem z obsahu (content experience) je koncept, jak zaujmout své návštěvníky, vytvářet silné online...
19. 2. 2021