Někteří si myslí, že „SEO je mrtvé", ale ono se jen změnilo a bude neustále měnit. Google prohlašuje, že veškeré změny, které ve vyhledávání provádí, „mají vždy za cíl zvýšit užitečnost zobrazovaných výsledků".

Pokud chcete, aby vaše značka či nabídka produktů nebo služeb byly vidět ve výsledcích vyhledávání, musíte přistoupit na „hru" s vyhledávači a řídit se jejich pravidly. Vyhledávače chtějí svým uživatelům zobrazovat relevantní a přínosné webové stránky. Jak však takové stránky tvořit? Inspirujte se našimi články o různých aspektech SEO.

Ilustrativní obrázek Google
Ve čtvrtek 15. října 2020 Google oznámil, že ještě v tomto roce začne indexovat „úryvky či části...
20. 10. 2020
SEO specialista: co by měl umět a znát
Jaké dovednosti a znalosti se očekávají od odborníka na SEO, kterému záleží mu na tom, aby jeho...
16. 10. 2020
Drobečková navigace
Drobečková navigace je užitečná jak pro uživatele, tak i pro vyhledávače. Nezabírá na stránce...
8. 10. 2020
Marketingové strategie pro malé firmy
Úspěch malých firem ve velké míře závisí na marketingové propagaci, neboť právě ta je tím nejlepším...
5. 10. 2020
UX analýza webu
Chcete-li, aby byl váš web úspěšný, neopomíjejte uživatelskou přívětivost webu. Jen tak se bude...
1. 10. 2020
SEO
Nahlédněme do historie SEO a připomeňme si některé důležité události z tohoto odvětví, jehož...
22. 9. 2020
Ilustrativní obrázek k textu o způsobech vyhledávání
Jaké typy vyhledávacích dotazů se používají při vyhledávání? Proč je důležité, abychom uměli...
10. 9. 2020
SEO rozšíření pro Google Chrome
Optimalizace webu pro vyhledávače není jednoduchou záležitostí. Google Chrome však naštěstí nabízí...
27. 8. 2020