Někteří si myslí, že „SEO je mrtvé", ale ono se jen změnilo a bude neustále měnit. Google prohlašuje, že veškeré změny, které ve vyhledávání provádí, „mají vždy za cíl zvýšit užitečnost zobrazovaných výsledků".

Pokud chcete, aby vaše značka či nabídka produktů nebo služeb byly vidět ve výsledcích vyhledávání, musíte přistoupit na „hru" s vyhledávači a řídit se jejich pravidly. Vyhledávače chtějí svým uživatelům zobrazovat relevantní a přínosné webové stránky. Jak však takové stránky tvořit? Inspirujte se našimi články o různých aspektech SEO.

Kvalitní linkbuilding
Linkbuilding hraje významnou roli při hodnocení stránek vyhledávači. V našem článku vás naučíme,...
23. 7. 2020
Nový průzkum chování uživatelů a jejich interakce s různými prvky v Google SERPu (Search Engine...
15. 7. 2020
Safarivafrice.cz | Aira BLOG
Safarivafrice.cz – microsite známé CK ESO travel, u níž jsme se na podzim roku 2017 začali...
25. 6. 2020
Vybrané úryvky (featured snippets) ve Vyhledávání Google
Vybraný úryvek (featured snippet) se zobrazuje ve zvláštním poli v horní části výsledků vyhledávání...
16. 6. 2020
Praktické tipy pro kvalitní obsah webu – udržte uživatele déle na stránce!
Udržte uživatele déle na stránce! Poradíme vám, co zaručeně funguje.
19. 5. 2020
Informační vůně u webových stránek
Kliknutím na odkaz ze stránky s výsledky vyhledávání všechno teprve začíná.
11. 5. 2020
Google Page Rank
V roce 2016 ukončil Google podporu nástroje Google Toolbaru, který zobrazoval hodnoty PagRanku na...
30. 4. 2020
Poznejte TOP 5 hlavních rozdílů mezi vyhledávači Google a DuckDuckGo.
Jak pracuji oba zmíněné vyhledávače? Dozvíte se v našem podrobném srovnávacím článku.
12. 3. 2020