Přejít k hlavnímu obsahu

SEO neumírá: Když na Googlu umíme zvedat bagry a kombajny, dokážeme to i u vás!

SEO žije. A kdo tvoří obsah, vyhrává. Veacom to dokazuje. Když chcete být vidět na Googlu i v AI oknech, musíte obsah tvořit chytře – ukážeme vám, jak na to.

AI dává ”údery” zleva, zprava a tak si směle řeknete, SEO umřelo, šlus, ende.

Bude se hledat v AI oknech jako ChatGPT, Perplexity apod., a i na tom Googlu to bude teď “předchroustávatAI Overview

No jo, ale aby to “chroustalo”, musíte to obsahem “nakrmit”. Takže obsah vytvářet, ale lepší než když předtím.

A k tomu se pojí myšlenka, že SEO je pořád důležité. 

Protože pokud chcete být nejlepší ve svém oboru - nehledíte na to, jestli existuje nějaká AI, či nikoliv - vy totiž chcete být první se svým obsahem, a to za každého digitálního počasí. 

A aby to byl ten váš obsah, kdo je unikátní, užitečný, osobitý a pomáhá orientovat se v tématu, nebo nadpisu, kterým se zaklíná. 

Tím vyjasněno a pojďme dále.

Už tři roky před nástupem AI Overview jsme se na to u klienta připravili

 

Před třemi roky (to se psal melancholický podzim 2022) jsme spustili u klienta Veacom, který se zabývá aukcí stavebních strojů a zemědělské techniky, blog s cílem, buďme vidět na Googlu s kvalitním a tematickým obsahem.

A protože je klient trpělivý a ví, že se podnikání a značka má stavět na “pevném podlaží”, rok od roku se nám daří pokrývat více témat a tvořit nárůsty viditelnosti pro důležitá klíčová slova ve vyhledávačích.

Důkaz obrazem dán. Pokrýváme Google.

Objevujeme se také  v AI oknech jako je např. ChatGPT.

The referenced media source is missing and needs to be re-embedded.

A vše si také pečlivě měříme a vyhodnocujeme  díky perfektním nástrojům třetích stran, jako je např. Collabim.

5 tipů, co si z toho vzít pro váš obsah a určitě mu to pomůže
 

1.Tip: Včelí obsahová královna chce více péče

Jde to ruku v ruce principem 80/20. V něčem jsou vaše služby a produkty více lepší, jste si v tom jistější a předně - více vám to v tržbách nese.

Proto aktualizujte takovýto obsah - vracejte se k němu, i jako my např. k určitým článkům na Veacomu i 2-3x ročně, a pořádně to vytuňte.

Následně vidíte v datech jako tady např. v Google Search Console, že daný článek se stabilně drží/k poměru frekvenci četností měsíčních hledaností slov a k tomu dále roste. 

2. TIP: Dělejte zjednodušení orientace v tématu, když je obsahu více

V dnešní době AI botů si tím vytváříte velké plusové body. Strukturu a logická plynulost v tématu máme rádi i my jako lidské bytosti.

Znáte to, když někdo neumí uváženě komunikovat a “přeskakuje” z tématu na téma?

3. TIP: Testujte reklamní prostory v obsahu

V článcích Veacomu můžete např. najít takovéto bannery.

Nebo ukázky z výpisu aukcí.

 

4. TIP: Nic nevymýšlejte, jen sbírejte klíčová slova a těmi obsah násobte

Krásný příklad.

Chci aktualizovat svůj článek o tom, jak vybrat bagr, a podívám se např. do Search Console, na co vše vyhledávač můj článek lidem na internetu ukazuje.

Pak už přejde ke slovu rozum a začne se na tom pracovat.

5. TIP: Zajímavé informace z obsahu replikujte vizuálně a opakujte

 

V době AI, kdy informace mohou být snadno zobrazitelné a převeditelné na jiné obsahové formáty, snad není o tom třeba více polemizovat.

Pokud tu možnost máte, dělejte to.

A TIP číslo 6.? Nemáte na to čas a líbí se vám to?

Ozvěte se nám.

Myslíme si, že během cca 30 minut poznáte vy i my, zda to dále má smysl se bavit o podmínkách spolupráce ☺.

Vylepšete svoje SEO
Napište nám