Být vidět na internetu – o to se snaží naši marketéři, SEO specialisti, linkbuildeři. Je nás tu hodně a každý umí něco jiného – proto v téhle rubrice najdete články o tom, jak dobře napsat článek, jak správně zoptimalizovat web, ale i info o novinkách v PPC nebo o dění na sociálních sítích. A samozřejmě i spousty zajímavostí ze světa marketingu!

Tvorba firemního blogu - vizuální stránka blogu
Všichni určitě dobře víme, že bychom neměli soudit knihu podle jejího obalu. V praxi to tak však...
20. 11. 2020
SEO v roce 2021
V oblasti SEO jsme svědky neustálých změn a dalšího vývoje. V následujícím článku poukážeme na...
20. 11. 2020
Tvorba firemního blogu - jak zprovoznit blog z technického hlediska
Chceme-li vytvořit firemní blog, nestačí se zabývat pouze jeho obsahovou, nýbrž i technickou...
15. 11. 2020
Psychologie barev
Barevnost hraje v marketingu důležitější roli, než se zdá. Správně nastavené barevné řešení výrazně...
13. 11. 2020
Tvorba firemního blogu - co je to firemní blog a jaké má výhody
Učinit rozhodnutí, zda se pustit do tvorby firemního blogu může být náročné. V našem novém seriálu...
11. 11. 2020
moderní copywriting
Moderní copywriting má díky internetu nové možnosti působení: blogování, webcopywriting, psaní pro...
27. 10. 2020
Ilustrativní obrázek Google
Ve čtvrtek 15. října 2020 Google oznámil, že začne indexovat i „dílčí pasáže“ v textu na stránce (...
20. 10. 2020
SEO specialista: co by měl umět a znát
Jaké dovednosti a znalosti se očekávají od odborníka na SEO, kterému záleží mu na tom, aby jeho...
16. 10. 2020