Přejít k hlavnímu obsahu

ChatGPT a SEO: Jak ho efektivně využít?

Ač byl ChatGPT spuštěn teprve v listopadu roku 2022, těší se nesmírné oblibě. A to jak ze strany běžných uživatelů, tak ze strany specialistů pracujících s webovým obsahem. V následujících řádcích si povíme, proč tomu tak je a jaké využití má tento populární nástroj v SEO. Tak čtěte dále!

Co je ChatGPT?

Chat Generative Pre-trained Transformer (generativního jazykového zpracování), zkráceně ChatGPT, je počítačový program (chatbot) založený na architektuře GPT-3.5, který vyvinul start-up OpenAI financovaný společností Microsoft. Chatbot se na veřejnost dostal dne 30. listopadu 2022.

Jazykový model ChatGPT dokáže prostřednictvím napsaných příkazů komunikovat s lidmi přirozeným jazykem, odpovídat na otázky, psát články nebo provádět různé úkoly. Text je možné psát v češtině i v jiných jazycích. Model ChatGPT využívá strojového učení a umělé inteligence k tomu, aby se neustále zdokonaloval a zlepšoval své schopnosti odpovídat na otázky a řešit úlohy.

ChatGPT

Rozdíl mezi GPT-3, GPT-4 a GPT-5

Aktuální jazykový model GPT ve verzi ChatGPT-5 je nejpokročilejší model od OpenAI pro rok 2025 – přináší přesnější odpovědi, hlubší práci s kontextem a podporu nástrojů, jako je webové vyhledávání, analýza dat a práce s obrázky.

ChatGPT-3 obsahuje velké množství informací, které pochází z internetu, včetně knih, článků, webových stránek a dalších zdrojů. Je schopný použít kontext a porozumět i dlouhému textu, což mu umožňuje generovat přirozený a v 99 % případů gramaticky správný text. Jeho vysoký výkon a schopnosti mají potenciál změnit způsob, jakým lidé komunikují s počítači a jak se počítače účastní tvorby textů a řešení úkolů.

ChatGPT-4 je pokročilý multimodální model od OpenAI (text i obrázky), který má ještě o něco propracovanější vlastnosti než ChatGPT-3. Tato verze byla představena 13. března 2023.

ChatGPT-5 je nejpokročilejší generativní model od OpenAI pro rok 2025, který kombinuje rychlé i „hluboké“ uvažování pro přesnější odpovědi. Umí psát, překládat text, vytvářet tabulky, analyzovat data, naprogramovat aplikaci a pracovat s obrázky. Aktuální verze je dostupná veřejnosti od 7. srpna 2025.

GPT-5 oproti GPT-4:

  • má schopnost myslet (reasoning) – umí přepínat mezi rychlými a hlubokými odpověďmi podle úlohy
  • funguje jako sjednocený systém – automaticky volí správný režim/model a nástroje
  • je aktuálně nejlepší model pro kódování a agentní úlohy
  • upravuje rychlost a latenci – kratší čekání u běžných dotazů, delší přemýšlení u složitých
  • zlepšuje práci s dlouhým kontextem – umí lépe porozumět dlouhým vstupům
  • má propracovanější bezpečnostní zásady – přísnější ochrany a řízení rizik v citlivých oblastech
  • je dostupný v ChatGPT, v API (včetně variant pro vývojáře) i produktech partnerů (např. Microsoft Copilot)

Tokeny a slova: Co zvládne GPT najednou

Pro lepší porozumění práci s jazykovým modelem OpenAI je dobré znát způsob, jakým zpracovává informace. Jazyku AI se říká „tokenština“. Nejmenší informační jednotkou, se kterou model pracuje, je 1 token, což jsou přibližně 4 znaky v anglickém jazyce.

  • 1 token ≈ 4 znaky v angličtině
  • 1 token ≈ ¾ slova
  • 100 tokenů ≈ 75 slov

nebo

  • 1–2 věty ≈ 30 tokenů
  • 1 odstavec ≈ 100 tokenů
  • 1500 slov ≈ 2048 tokenů

Níže se můžete podívat na srovnání kontextových limitů jednotlivých verzí ChatGPT a jejich dopadu na práci s textem.

 

GPT-3 (historicky)

Verze GPT-3 byla schopna pracovat najednou s pamětí o velikosti 4 096 tokenů, což je zhruba 8 000 slov. Je důležité si uvědomit, že tato hodnota je součtem vstupního dotazu + výstupní odpovědi na otázku dohromady.

  • Menší kontext – vhodné jen pro kratší zadání; delší texty vždy dělit na menší části a po každé části dělat stručné shrnutí.
  • Bez nástrojů – nepracuje s obrázky a neumí nativně volat nástroje, vše je čistě o textovém vstupu a výstupu (text-in/text-out).
  • Kvalita a jazyk – v porovnání s GPT-4 a GPT-5 má slabší češtinu, častěji si vymýšlí a nedodržuje jednotnou strukturu u delších výstupů
  • Kontrola délky – limit se sčítá vstup + výstup; proto se vyplatí požadovat konkrétní rozsah (např. „max 200 slov“).
  • Promptování – funguje lépe s velmi konkrétními instrukcemi (role → cíl → omezení → formát → příklad)

Velice často se stávalo, že u složitějších výstupů se chatbot zastavil a přestal psát, protože mu došla „tokenová informační paměť“. V tomto případě stačilo napsat kouzelné slovíčko „pokračuj“ a chatbot pokračoval ve psaní tam, kde přestal.

GPT-4 (prakticky)

Verze GPT-4 má maximální kapacitu 32 768 tokenů (cca 64 000 slov). Některé varianty (např. GPT-4.1) přinesly velmi dlouhá kontextová okna (řádově statisíce až 1 M tokenů v API, podle nasazení/regionu). Výstupní limit bývá nižší než celkové okno.

  • Kontextové okno – středně dlouhé; u delších zadání je nutné text dělit na části a průběžně si nechat vygenerovat shrnutí
  • Kontrola délky – podobně jako u GPT-4 vstup + výstup se sčítají, při práci s dlouhými texty se může narazit na limit; pro pokračování stačí napsat „pokračuj“

GPT-5 (prakticky)

Uživatelská varianta GPT-5 pracuje s kontextem až 128 k tokenů a generuje výstup zhruba do 16 384 tokenů. U vývojářských variant v API je dostupná konfigurace až s 400 k tokeny kontextu (liší se dle modelové varianty).

Delší kontext + chytřejší řízení – lépe zvládá dlouhé vstupy i navazování; text není nutné tak často rozsekávat, přesto se vyplatí nechat si vygenerovat shrnutí a vypsat odkazy na zdroje

  • Lepší kontrola výstupu – při psaní rozsáhlejších výstupů (např. analýz) se vyplatí nejprve vyžádat osnovu a po jejím schválení postupně zpracovávat jednotlivé kapitoly.
  • Nástroje – model si umí dohledat nebo spočítat chybějící informace; výstup může zahrnout citace i mezi výstupy z nástrojů.
  • Retrieval Augmented Generation (RAG) – GPT-5 své odpovědi „obohacuje“ tím, že čerpá relevantní informace z externího datového zdroje.
  • Delší odezva – u náročnějších úloh si model vyhradí více času na vícekrokové uvažování, výsledkem je přesnější odpověď.

Abyste měli bližší představu, kolik tokenů a znaků představuje konkrétní text, můžete použít bezplatný online nástroj Tokenizer (funguje pro verze GPT-4o, GPT-4o mini, GPT-4 a GPT-3).

Jak fungoval ChatGPT dříve?

Fungování ChatGPT lze popsat následujícím seznamem kroků.

  1. Vstup – uživatel zadá dotaz nebo větu, na kterou má ChatGPT odpovědět.
  2. Tokenizace – text je rozdělen na jednotlivé tokeny, což jsou nejmenší významové jednotky textu (mohou to být slova nebo části textu oddělené interpunkcí).
  3. Embedding – každý token je zakódován do vektoru čísel pomocí techniky vnoření slov, což umožňuje reprezentovat význam každého tokenu v prostoru s několika stovkami nebo tisíci dimenzí.
  4. Kontext – ChatGPT se poté podívá na kontext vstupu, tedy na předchozí tokeny, aby pochopil celkový význam dotazu.
  5. Generování – nNa základě vstupu a kontextu ChatGPT generuje odpověď, která může být kratší i delší. Záleží na dotazu a zadání.
  6. Výstup – ChatGPT vrací odpověď uživateli, který na ni může podle potřeby dále reagovat.

Jak funguje ChatGPT?

Jak funguje ChatGPT dnes (2025)?

  1. Vstup – zohledňují se systémové pokyny, historie chatu a aktuální prompt uživatele.
  2. Tokenizace – text se převede na ID tokenů (podslovní jednotky).
  3. Embedding + pozice – vstupní tokeny se nejprve převedou z jejich ID na vektorové reprezentace (embeddingy) a k nim se přidá poziční informace, aby model znal pořadí tokenů v sekvenci.
  4. Transformační vrstvy (self-attention) – model vyhodnotí celé kontextové okno, propojí informace mezi tokeny a odhadne pravděpodobnosti dalšího tokenu.
  5. Dekódování – podle nastavení parametrů dekódování (např. teplota či top-p) se vybere další token. Krok se opakuje (token po tokenu), dokud se nedojde k poslednímu tokenu nebo není vyčerpán limit.
  6. Nástroje – když AI usoudí, že jí chybí data nebo je lepší úkol předat specializovanému nástroji, orchestrátor spustí odpovídající nástroj. Může jít například o webové vyhledávání, počítání (kalkulačka, Python), analýzu souborů (PDF, CSV, obrázky), práci s databází/API nebo prohledávání firemní knowledge base (RAG).
  7. Bezpečnost a pravidla – obsah se průběžně kontroluje, zda neobsahuje citlivá témata a neporušuje bezpečnostní zásady.
  8. Výstup – ChatGPT převede vygenerované tokeny zpět na text (detokenizace) a odešle jej uživateli jako odpověď.

Verze ChatGPT: Funkce a ceny

OpenAI nabízí svůj nástroj ChatGPT ve třech variantách pro osobní využití: základní, rozšířené a profesionální, a jeden firemní plán pro firmy.

ChatGPT Free

  • Cena: 0 Kč
  • Modely a limity: základní přístup k GPT-5 s nižšími limity; cca 10 zpráv/5 h + 1 zpráva denně v režimu „GPT-5 Thinking“
  • Funkce:
    možnost vyhledávání dat na internetu
    omezený přístup k nahrávání souborů, analýze dat, generování obrázků a hlasovému režimu
  • Pro koho: začátečníci na občasné použití, zkoušení funkcí

ChatGPT Plus

  • Cena: 23 €/měsíc
  • Modely a limity: přístup k GPT-5 s pokročilým odůvodňováním, výrazně vyšší limity pro zasílání zpráv a nahrávání souborů, možnost volby modelu na práci
  • Funkce:
    • rychlejší odpovědi i v provozních špičkách
    • rozšířené možnosti pro zasílání zpráv, nahrávání souborů, analýzu dat a generování obrázků
    • přístup k agentovi ChatGPT
    • funkce Deep Research s omezenými kvótami
    • možnost vytvořit vlastního GPT asistenta
    • omezený přístup ke generování videa Sora
    • agent Codex
  • Pro koho: pravidelní uživatelé pro tvorbu obsahu, jednoduché analýzy

ChatGPT Pro

  • Cena: 229 €/měsíc
  • Modely a limity: „prakticky neomezený“ přístup k GPT-5 pro a vybraným starším modelům; vyšší rychlost, bez omezení ve špičkách
  • Funkce:
    • vše v balíčku Plus
    • maximální paměť a kontext
    • neomezený přístup k hlasovému modelu Advanced Voice
    • vyšší limity pro práci s videem a sdílení obrazovky
    • neomezené a rychlejší vytváření obrázků
    • rozšířené generování videa Sora
    • rozšířený agent Codex
  • Pro koho: nároční jedinci, konzultanti, vývojáři bez firemního účtu

ChatGPT Business

  • Cena: od 29 €/měsíc
  • Modely a limity: výchozí GPT-5 (vč. „Thinking“ režimu) a vybrané starší modely, podstatně vyšší denní/měsíční limity než Plus; lze je sdílet a řídit na úrovni týmu
  • Funkce:
    • vše v balíčku Plus
    • funkce pro firmy – projekty, úkoly, nahrávání souborů a vlastní pracovní prostory GPT
    • propojení znalostí v rámci firmy: Disk Google, SharePoint, Dropbox, GitHub, Outlook a vlastní integrace
    • zabezpečení důležité pro firmu: SAML SSO, MFA, SOC 2 typ 2, šifrování, nepoužívání dat pro trénování
    • režim nahrávání – zachycení schůzek a hlasových poznámek na ploše systému macOS a následné
    • vyhledávání a odkazování na přepisy v jakémkoli chatu
    • Integrovaní agenti
    • multimodální tvorba
  • Pro koho: dva a více uživatelů, týmy i menší firmy, které chtějí sdílený, zabezpečený workspace a vyšší limity než v balíčku Plus/Pro pro jednotlivce

Bližší informace k aktuálním tarifům a cenám najdete na webu chatgpt.com.

Jak využít ChatGPT pro SEO?

ChatGPT je užitečný nástroj, s nímž nemusíte trávit hodiny jen bezvýznamným „tlacháním“. V dobrých rukách se z něj stane praktický pomocník v řadě různých odvětví. Například zkušený SEO nebo COPY specialista jej může využít pro podrobnější analýzu daného tématu. S pomocí ChatGPT  profesionální copywriter zvládne zpracovat projekt podrobněji a v mnohem větším objemu, což je pro klienta velké plus, neboť se kvalita webu dokáže posunout kupředu rychlejším tempem.

Tvorba meta dat

Chatbot může odborníkovi pomoci s metadaty, což jsou informace obsažené v kódu stránky, podle nichž internetové vyhledávače rozlišují zaměření stránek. Mezi ně patří například titulek stránky (title tag), popisek stránky (meta description tag), klíčová slova (meta keywords tag), robots meta tag, obrázek ALT tag, strukturovaná data (schema markup) a další.

Využití ChatGPT - tvorba meta dat

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov pomáhá odhalit, jaká klíčová slova lidé na internetu hledají a jaký obsah by měl být vytvořen pro optimalizaci vyhledávání. ChatGPT může zkušenému specialistovi být nápomocen při vyhodnocení klíčových slov, analýze konkurence, navržení strategie klíčových slov pro optimalizaci webu či vytvoření SEO optimalizovaného textu dle vybraných klíčových slov.

Tvorba návrhu na interní prolinkování

Interní prolinkování spočívá v propojení různých stránek na jednom webu, což pomáhá vyhledávačům určit, jak jsou jednotlivé stránky na webu důležité a jak jsou navzájem propojené. Umělá inteligence zvládne analyzovat web a doporučit, které jednotlivé stránky mezi sebou propojit, aby se maximalizoval SEO efekt. Dokonce pomůže také s implementací interního prolinkování na web.

Využití ChatGPT - interní prolinkování

Pomoc pro copywriting

ChatGPT přináší textový výstup, takže pomoc v rámci copywritingu (psaní reklamních a marketingových textů pro různé komunikační kanály) se přímo nabízí. Dokáže pomoci s tvorbou originálního obsahu optimalizovaného pro vyhledávače a také s úpravami textů.

Jazykový model umí například:

  • shrnout dlouhý text do několika vět
  • přepsat text jinými slovy nebo jej zcela přeformulovat
  • opravit pravopisné a gramatické chyby
  • rozdělit text do více odstavců
  • zvýraznit důležité části textu
  • pracovat s příkazy pro segmentaci a klasterizaci
  • doplnit do textu HTML tagy

  Specialisté na SEO a obsahový marketing si mohou nechat od umělé inteligence poradit s návrhy na vylepšení obsahu, s reklamními slogany a popisky.

Osnova pro články

ChatGPT vám může pomoci vytvořit strukturovanou osnovu článku na jakékoliv zadané téma. Vedle definování jednotlivých nadpisů a vytvoření důležitých bodů, které by měly v textu zaznít, je schopen sepsat i stručný nástin článku. Chatbot může psát různými styly, ať už pro úplné začátečníky v oboru či pro zkušenější uživatele. Vědeckou odbornost však od něj nemůžete čekat.

Využití ChatGPT - copywriting, osnova pro články

Základní nástřel obsahu

V rámci základního nástřelu obsahu pro SEO umí umělá inteligence pomoci s návrhem obsahu konkrétní stránky, která bude relevantní pro specifickou cílovou skupinu a bude obsahovat nadpisy, potřebná klíčová slova a interní odkazy. Můžete mu samozřejmě dát i vlastní osnovu, podle níž zpracuje požadovaný obsah.

Technické SEO

Základem SEO strategie je technické SEO, jež spadá do oblasti on-page faktorů. Zaměřuje se na optimalizaci technických aspektů webových stránek, které mohou ovlivnit jejich viditelnost a indexování ve vyhledávačích. Do této oblasti patří optimalizace rychlosti načítání stránky, správné použití HTML značek, strukturovaná data, sitemapy, canonical tagy či přizpůsobení pro mobilní zařízení. ChatGPT neumí vytvářet webové stránky, ale dokáže je analyzovat a poradit s výše uvedenými vlastnostmi technického SEO.

Tvorba widgetů

Widgety představují interaktivní prvky umístěné na webových stránkách, které slouží k propagaci obsahu a zlepšování uživatelského zážitku. Strojový model AI může profesionálovi v IT oboru poradit s výběrem vhodných nástrojů a technik pro tvorbu widgetů, jako jsou například generátory widgetů a služby pro zpětné odkazy. Dále zvládne existující widgety optimalizovat, aby byly přitažlivější pro uživatele a měly lepší vliv na SEO.

Využití ChatGPT - tvorba widgetů

Elfsight

Jedním ze způsobů, jak si práci s widgety usnadnit, je používat widgety společnosti Elfsight. Ty majitelům stránek a webovým správcům umožňují integrovat na své stránky různé interaktivní prvky i bez nutnosti rozsáhlých znalostí programování. Mezi produkty Elfsightu patří například widgety pro sociální média, formuláře, hodnocení, chatovací okna, kalendáře, galerie obrázků a videí a mnoho dalších. Tyto nástroje mohou být přizpůsobeny podle potřeb uživatele a lze je jednoduše použít napříč různými platformami – ať už je to WordPress, Shopify, Wix a další.

Naše osobní zkušenosti a postřehy

Jsme firma, která nabízí komplexní řešení pro vaše online podnikání. Specializujeme se na tvorbu a správu webových stránek, SEO optimalizaci, copywriting, PPC a mnoho dalšího. Abychom zvýšili kvalitu našich služeb, začali jsme pro naši práci využívat nástroj ChatGPT. Jakožto odborníci denně testujeme a zkoušíme nové strategie, jak z bezplatné i placené verze umělé inteligence dostat maximum užitečných poznatků pro každý projekt libovolného klienta.

V následujících řádcích se s vámi podělíme o naše zkušenosti a postřehy.

Registrace je snadná, ale ne rychlá

Jak už asi mnoho lidí ví, základní verzi ChatGPT 5 je možné používat zdarma. Potřebujete se pouze zaregistrovat.

  1. Otevřete stránku https://openai.com/blog/chatgpt a zvolte možnost „Try ChatGPT“.
  2. Budete přesměrováni na stránku https://chat.openai.com, kde zvolte možnost „Sign up“.
  3. Vytvořte si účet jednou z možností – vložením e-mailové adresy, propojením s účtem Microsoft nebo Google.
  4. Zvolte si heslo, které obsahuje aspoň 8 znaků.
  5. Potvrďte svou e-mailovou adresu kliknutím na odkaz, který vám přijde do schránky.
  6. Zadejte své telefonní číslo, na které vám přijde kód pro ověření.
  7. Do pole na obrazovce vepište kód z SMS.
  8. Po úspěšném ověření kódu je registrace účtu ChatGPT hotová.

Postup se nezdá být příliš složitý, nicméně ne vždy přijde ověřovací SMS do pár sekund. Ve vytížených časech musíte čekat i několik minut, případně si nechat kód poslat znovu.

Klíčové je umění správně pokládat dotazy

Abyste se naučili s chatbotem správně pracovat, je nejlepší jej co nejvíce používat. Zkoušejte se ho dotazovat různými způsoby, testujte jeho možnosti a druhy odpovědí. Nemusíte ani psát dlouhé konstruované věty, stačí psát pouze heslovitě a chatovací robot vám bude rozumět. Na začátku konverzace mu můžete dát i pokyny, podle nichž vám bude odpovídat. Když zjistíte, jak se chatbota správně ptát, abyste z něj dostali, co potřebujete, máte téměř vyhráno.

Práce s ChatGPT - dotazy

Pracujte po menších blocích

Když zadáte do vstupu mnoho informací najednou, ChatGPT nemusí dobře pochopit, co vše je pro vás v danou chvíli důležité, a proto vám nemusí na vše odpovědět. Aby vám napsal to, co chcete, naučte se používat kratší snadno srozumitelné věty.

Snažte se klást konkrétní otázky a vysvětlete k nim kontext, abyste získali relevantnější a přesnější odpovědí. Používejte jednoduchá slova, ale nezadávejte moc obecné dotazy, které generují stále stejný výstup.

Kontrolujte, ověřujte odpovědi

Jak se říká, „důvěřuj, ale prověřuj“. A u umělé inteligence to platí dvojnásob. I když se ChatGPT na první pohled tváří, že všechno ví a všechno zná, není tomu tak. Chatbot vám chce pomoci za každou cenu, takže slovíčko „nevím“ od něj nikdy neuslyšíte. Takřka nonstop vám servíruje písmenkovou polévku, která není pokaždé správně uvařená, takže ve výsledku dostanete spíše nepovedený guláš.

ChatGPT si často vymýšlí, občas nerozumí tématu (nepochopí kontext) a sem tam ze sebe vypustí i nějakou gramatickou chybu. Proto je důležité důsledně zkontrolovat správnost vygenerovaného výstupu a ověřit si v něm veškerá fakta.

Ví vše, nebo ne?

Chatovací robot pracuje pouze s daty do 30. září 2024. Chatbot však dokáže dohledat informace až k aktuálnímu okamžiku – to znamená k času, kdy mu zadáte dotaz. Pro vyhledávání na internetu používá především internetový vyhledávač Bing (včetně obrázků a zpráv).

ChatGPT-5 dále dokáže cílit dotazy přímo na oficiální weby (site:), dokumenty (filetype:pdf apod.) a podle tématu prochází také arXiv/PubMed, případně domény jako docs.microsoft.com, developer.apple.com, IETF/RFC, EU/ČR legislativa aj.

Něco se pokazilo

Pokud jste si s chatbotem psali a odběhli jste od obrazovky někam pryč, často se u straších verzí stávalo, že když jste chtěli pokračovat v konverzaci, chatbot se zaseknul a bylo nutné stránku aktualizovat. Někdy dokonce požadoval opětovné ověření, že jste skutečně člověk.

Hláška typická pro tento problém: „Something went wrong. If this issue persists please contact us through our help center at help.openai.com.“

ChatGPT - něco se pokazilo

Unikátní obsah? Ano i ne

ChatGPT se chvástá, že vytváří unikátní obsah. To je sice pravda, ale jen do té doby, než začne velké množství uživatelů onen unikátní vygenerovaný text sdílet veřejně, ať už v rámci webových stránek, blogů nebo sociálních sítí. Studnice moudrosti AI je omezená a chatbot dokáže hravě sklouznout ve svých odpovědích k zajetým frázím, které se neustále opakují, i když jste se s ním domluvili, že bude odpovídat jiným způsobem.

Chcete SEO zdarma, nebo kvalitně?

ChatGPT není žádný skutečný odborník nebo profesionál, ať už hovoříme o jakékoliv specializaci. Je to taková chatovací Wikipedie, která vám může sloužit k podrobnějšímu bádání nad zadaným tématem nebo jako inspirace pro libovolný projekt. Když s ním budete umět pracovat, stoprocentně vám ušetří spoustu času a práce s různými úkoly, které jsou pro něj pouze otázkou několika sekund.

Pro komplexnější SEO služby se vždy vyplatí najmout si specializovanou agenturu, která oproti umělé inteligenci přemýšlí nad hlubšími souvislostmi a postará se o váš projekt mnohem kvalitněji.

Lidé vs. ChatGPT zatím vedou 3:0

Jak uvádí Rand Fishkin, spoluzakladatel společnosti SparkToro zabývající se průzkumem trhu, lidé mají oproti umělé inteligenci tři velké výhody (prozatím):

  1. Emoce - ChatGPT není zranitelný. Nepociťuje strach, není empatický, ani nedokáže vyjádřit skutečnou lítost. Když ho vyzvete, aby tyto emoce zapojil do své komunikace, výsledek nebude působit přirozeně.
  2. Aktuálnost - ChatGPT nemá aktuální informace, protože data, z nichž čerpá, jsou omezena rokem 2024. Pokud se ho zeptáte, o čem psát, abyste potěšili konkrétní publikum, sdělí vám pouze to, co bylo atraktivní v minulosti.
  3. Tvůrčí nápad - Po přečtení návrhu od AI málokdy uslyšíte, že by někdo zvolal: „Panebože, to je skvělá myšlenka!"

Co nám o svém využití v SEO řekl sám ChatGPT?

Oblast SEO Způsob, jakým vám mohu pomoci
Vyhledávací klíčová slova (keywords) Můžu ti pomoci najít relevantní klíčová slova pro tvé stránky a navrhnout strategii, jak je použít na optimalizaci obsahu.
On-page optimalizace Můžu ti poradit, jak optimalizovat titulky, meta popisky, obsah a další prvky na stránce, aby byly lépe přizpůsobeny pro vyhledávače.
Off-page optimalizace Můžu ti poradit, jak zlepšit autoritu a reputaci tvých stránek pomocí backlinků a dalších off-page faktorů.
Technická SEO Můžu ti pomoci identifikovat technické problémy, které mohou ovlivnit výkon tvých stránek v vyhledávačích, jako například chyby stránky, rychlost načítání a další technické faktory.
Analýza dat Můžu ti pomoci analyzovat data a statistiky, jako jsou návštěvy, konverze a další údaje, abys mohl zlepšit výkon svých stránek.
Vytváření obsahu Můžu ti poradit, jak vytvářet kvalitní obsah, který bude atraktivní pro uživatele i vyhledávače.
Sledování a reportování Můžu ti pomoci monitorovat vývoj tvých stránek a přinášet pravidelné reporty o výkonnosti tvých SEO kampaní.

Ještě jste ChatGPT nevyzkoušeli? Tak to rychle napravte, stojí to za to!

 

Vylepšete své seo
Napište nám