Copywriting

USP - unikátní prodejní argument
V čem je váš produkt jedinečný? Autorem termínu „unique selling proposition“ neboli jedinečného...
29. 5. 2020
Paul Grice a komunikační maxima
Paul Grice rozdělil tzv. kooperační princip na 4 skupiny konverzačních maxim. Může být jejich...
27. 4. 2020
Český národní korpus
Pro všechny psavce, textaře, copywritery i webcopywritery: 5 spolehlivých lingvistických zdrojů pro...
27. 3. 2020
4 chybné komunikační předpoklady při psaní webových textů
Vyjadřovat se jasně a srozumitelně v jakémkoli prostředí vyžaduje určité úsilí, pečlivost a...
19. 12. 2019
7 etických zásad pro tvůrce textového obsahu
Má-li být náš textový obsah být kvalitní a přínosný, měli bychom dodržovat určitá etická pravidla,...
9. 10. 2019
Claude Hopkins a jeho stále platné zásady copywritingu.
8 inspirativních nadčasových myšlenek z díla známého reklamního textaře. Tohle vás bude bavit.
6. 9. 2019
Tři ženy čtoucí knihy.
Příručky či knihy pro copywritery nás poučují, že znalost cílové skupiny je naprosto zásadní....
19. 7. 2019