Ač byl ChatGPT spuštěn teprve v listopadu roku 2022, těší se nesmírné oblibě. A to jak ze strany běžných uživatelů, tak ze strany specialistů pracujících s webovým obsahem. V následujících řádcích si povíme, proč tomu tak je a jaké využití má tento populární nástroj v SEO. Tak čtěte dále!
Bez marketingu se v současné době, kdy čelíme převisu nabídky nad poptávkou, žádná firma neobejde. Pokud chcete být se svým podnikáním úspěšní, rozhodně byste jej neměli opomíjet. V následujících řádcích si proto povíme, kdy a jak začít marketing řešit.
Setkání Alberta Laskera (1880 – 1952), jednoho z nejvýznamnějších mužů reklamního světa ve Spojených státech na počátku 20. století, s bývalým kanadským jízdním policistou Johnem E. Kennedym (1864 – 1928), získalo v průběhu času až mýtické rysy. Existuje několik jeho verzí, které se liší například v tom, kde se toto setkání odehrálo, ale všechny se shodují v tom, že se uskutečnilo v roce 1904.
Vaše komunikace v online prostředí je součástí vaší digitální identity. Vaše publikum očekává, že tato komunikace („obsah") bude věcně správná, směrodatná a důvěryhodná (E-A-T). V prosinci 2022 k těmto třem kritériím Google přidal čtvrté: Experience = Zkušenost, takže nyní máme E-E-A-T.
Moderní copywriting má díky internetu nové možnosti působení: blogování, webcopywriting, psaní pro sociální sítě a další. Nemění se však základní principy: poznání publika a napsání relevantního textu, který inspiruje k akci. Práce s textem zůstává důležitou součástí marketingové strategie.
Úspěch malých firem ve velké míře závisí na marketingové propagaci, neboť právě ta je tím nejlepším zdrojem, jak získat nové a zároveň si udržet stávající zákazníky.