Bez marketingu se v současné době, kdy čelíme převisu nabídky nad poptávkou, žádná firma neobejde. Pokud chcete být se svým podnikáním úspěšní, rozhodně byste jej neměli opomíjet. V následujících řádcích si proto povíme, kdy a jak začít marketing řešit.
Úspěch malých firem ve velké míře závisí na marketingové propagaci, neboť právě ta je tím nejlepším zdrojem, jak získat nové a zároveň si udržet stávající zákazníky.
Rákoskou přes prsty vám sice ještě ještě nikdo za umisťování odkazů do diskuzí nedá, nicméně pro vyhledávače se jedná o techniku tak trochu na hraně slušného chování. Může ovšem dost pomoci, a tak jsme se zamysleli, jak ji optimalizovat. A co vlastně sledovat umělým, nepřirozeným přispíváním?
Zaklapněte příručku, stejně než ji dočtete, bude to v linkbuildingu chodit úplně jinak. Raději se naučte pár stručných univerzálních pravd, které přes zběsilou rychlost vývoje online marketingu už přežily nejednu českou vládu.