Natřete to konkurenci: Obsah, který prodává i ve spánku

Naučíme vás 3 marketingové vrstvy, kterými jednoduše “natřete” vaše stránky na prodejno. A zjistíte, že být odlišní než jiné firmy na trhu je ta nejlepší zábava na světě.
Webový obsah a marketingové vrstvy

Webová stránka je váš nejlepší online obchodník, a ten může právě prodávat i klidně v noci. A to je skvělá výhoda. 

A jak k ní přijít? Vy to často totiž s tou webovou stránkou komplikujete až už nevíte, kde vám hlava pruží.

Muž u počítače, který neví, kde mu hlava stojí

SEO je bowlingová dráha, ale VY potřebujete trefit kuželky

SEO jako bowlingová dráha

Kdo podniká na internetu, dříve nebo později začne nějak pracovat na SEO - umění cíleně přivádět návštěvníky z hlavních vyhledávačů, jako je Google, Seznam a Bing, na vaše podnikání. SEO tedy pomáhá přívádět reálné lidi na web. 

To je jako základ fajn. Ale na rohlíky vám to nevydělá. Oni ti lidé by měli ideálně poptat vaší službu, nebo koupit váš produkt. To je finální cíl toho, proč chcete být na internetu vidět. 

A k tomu samotné SEO (SEO specialista promine) nestačí, potřebujete připravit atraktivní marketingovou vrstvu. Poznat vaše návštěvníky, klienty a informovat je “o nabídce, která se neodmítá.”

SEO a marketingová vrstva

Protože…

🔵 Každá webová stránka se službou nebo produktem musí odpovědět: CO mi nabízíte + PROČ u vás + CO mám jako uživatel dále udělat.

Jde o řemeslo toho, jak komunikovat emoce skrze text, video, obrázky a vlastně jakékoliv obsahově-informační médium. To, v čem jste jiní než ostatní, a také v tom, jestli to má pořád lidský rozměr.

 1. marketingová vrstva: CO mi nabízíte?

🔵 Komunikujete, kdo jste a co děláte. A lidé nečtou - skenují. Proto 80 % energie věnujte první větě a prvnímu dojmu. Vymyslete silný claim s hero sekcí a jasnou výhodou.

Jak zaujmout návštěvníka

2. marketingová vrstva: PROČ u vás?

🔵 Konkurence je jak další ninja klan – všichni slibují totéž. Tady musíte říct něco ve stylu “My nejsme jako oni. My děláme věci chytřeji, rychleji, s úsměvem.” Vlastně musíte objevit vlastní hlas značky. A nakonec přidejte důkazy – reference, srovnání, případovky, nebo aspoň moudrost senseie.

 

Tvorba webového obsahu - nenapodobovat konkurenci

3. marketingová vrstva: CO mám jako uživatel dále udělat?

🔵 To je velmi důležité. Nenechte návštěvníka zase moc o tom všem meditovat. Ať klikne, zeptá se, vyzkouší, objedná. Tlačítka, výzvy, šipky atd. Ať prostě pokračuje plynule v levém dálničním pruhu.
 

Kontakt - probereme byznys

CHCI oBSAH, KTERÝ PRODÁVÁ

napište nám

Související články: 

Jak na obsah, který ocení čtenáři i Google

Kvalitní obsah, který ocení čtenář i Google
Od počátku Google zdůrazňuje důležitost obsahu, který je vytvářen pro lidi.

Náklady na marketing! 5 důvodů, proč byste je neměli škrtat

Online marketing
Rozhodli jste se ve firmě snížit výdaje za online marketing?