Jan Švestka

Copywriter

jan švestka

Nekonečný boj o véčko: Máme vás rádi i s malým „v“

Velké, nebo malé „v“? Co je uctivější? Co vyjadřuje blízký vztah se čtenářem? Co na to české a ...

Revoluce v digitálním autorském právu je tady. Jak dopadne na chod firmy?

Tasemnice má spoustu článků, ale ty obvykle nenadělají tolik zmatků, jako tři nejdiskutovanější ...

Cestovinky mají milión!

V pořadí pátý z online magazínů naší mediální skupiny překročil milionovou roční návštěvnost. Po ...

Střílíme se a hrajeme si. Léto je tady

Léto, tedy, čas, kdy si lámeme kosti, trháme vazy, zkrátka všemožně sportujeme, je v plném proudu. ...

Šíleli jsme po Pokémonech, iPhone 7 a Trumpovi aneb rok 2016 ve vyhledávačích

Kdyby proti Donaldu Trumpovi ve volbách kandidoval Pikaču, asi by ho převálcoval. Na Googlu byl ...

Velká agresivní pop-up okna webu uškodí, vzkazuje Google

A je to tady! To, co Google avizoval už dlouho dopředu, dnes oficiálně spustil. Algoritmy mobilního ...

Velký podnikový systém pro všechno? Nejrychleji se netradičním řešením přizpůsobuje Origam

Eva (52): „Pracuji ve firmě, kde během dne musím spustit více než 20 různých aplikací pro správu ...

Za 25 let převrátil dějiny. Internet slaví čtvrtstoletí

Rok 1991 byl zlomový – rozpadl se Sovětský svaz, přestaly se vyrábět Trabanty a vznikl Internet. ...

Návštěvnost stránek se bude hýbat. Seznam nasazuje Jalapeňo 2.0

Chodí na vaše stránky hodně nebo naopak málo lidí ze Seznam.cz? Nyní existuje šance, že se to ...

Komára nezabiješ, ale když máš co nabídnout, jdi do online katalogu

Tištěný katalog je skvělá věc. Praštíte jím komára nebo do jeho stránek při stěhování zabalíte ...

Facebook bojuje s mrtvými dušemi. Jak zatočil s virtuálními zombies?

Přesně před měsícem, 13. března, došlo na sociální síti Facebook k úpravě dat. Ze statistik zmizely ...

Propadla se vašemu webu návštěvnost? Google Penguin 3.0 řádil

Googlovský tučňák opět připlaval ze slunné Kalifornie i do našich studených krajin. A přinesl si ...

Mínus pro Google+: Zobrazování autorů ve výsledcích vyhledávání končí

Šmoulové, fotbalisté Chelsea Londýn a Facebook patří k nejslavnějším nositelům modré barvy. Tomu ...

Nové Firmy.cz. Jak na ně? A jak (ne)fungují?

Na změny na Firmy.cz už si uživatelé pomalu začínají zvykat. Jak se tenhle veletoč projevuje na ...

5 hřebíků do rakve PR článku. Jakých chyb se při psaní vyvarovat?

Dokážete vyrobit atomovou bombu? Ušijete 20 párů tenisek za hodinu? Gratuluji! Při psaní PR článku ...

Nejhorší reklamní slogany aneb jak pohřbít dobrý produkt

Reklamní slogan může zákazníkovi napovědět, že konečně našel to, co hledá. Také vás však může pěkně ...

Jak si zvýšit návštěvnost? Využívejte Google+!

S autory textů na internetu většinou nejvíce hýbe slovní spojení káva zdarma, už nějakou dobu se ...

Jak zaujmout a přitom toho moc nenapsat aneb jak na mikrotexty

Kupte naše housky, dokud jsou měkké! Prodám archivní krabicové víno, zn. levně. Internet se hemží ...

Neuromarketing aneb jak nakupuje lidský mozek

Mozek není až takový pitomec, jak si donedávna mysleli reklamní experti. Víme to díky novým ...

Facebook chystá nové tlačítko Chci!

Chci to! Vlastním to! Tohle už brzy bude moct každý křičet vedle klasického "To se mi ...

Hodinky s vodotryskem? Známe lepší způsob hlídání času ve firmě

TimeKeeper není člověk hlídající všechny kukačky, budíky a vůbec hodiny ve firmě, ale šikovná ...

Kolik gólů vstřelil váš newsletter? Ovlivněte to!

Aleš dá 0,03 gólu za zápas, dva ze tří hráčů Slovanu pravidelně simulují. Ve sportu se měří spousta ...

Poprava právem aneb jak se při tvorbě webu nestát zločincem

Dáváte si na web fotky, které najdete na internetu? Přečtěte si, co všechno Vám hrozí! Tvorba ...

Proč má hamburger na Facebooku více fanoušků než cheeseburger?

Papež František, hamburger, cheeseburger. Ti všichni sdílí společný virtuální prostor na Facebooku, ...