Komára nezabiješ, ale když máš co nabídnout, jdi do online katalogu
Znáte to: prolistujete si leták nebo nějakou jinou nabídku a řeknete si, že bez nákupu několika právě zhlédnutých produktů nemůžete přežít do příštího úplňku. Když však jdete do obchodu, úvodní nadšení vyprchá a moc si toho nekoupíte.
Takový pěkně graficky zpracovaný e-katalog s linkem přímo do e-shopu už dovede víc a umí chytit potenciálního nakupujícího za pačesy. Vedle toho je hezky udělaný internetový katalog i prestižní záležitostí. Vydávat ho si neodepřou ani zavedené nadnárodní giganti jako BMW, Disney Company, Avon a další.
Z vašeho katalogu se nemohou klienti prokliknout k produktům? Měli jste ho svěřit profesionálům!
Jak přišel katalogový pravěk
S nápadem vytvořit produktový katalog přišla v roce 1872 firma Aarona Montgomeryho Warda. Jednalo se o historicky první zasilatelskou firmu. Byznys spočíval v tom, že katalog (zpočátku jen jednolistový) putoval do schránek ve venkovských oblastech a poté doručoval objednané zboží.
Ward takto pracoval v americkém Chicagu. Zasilatelský model podnikání se poté rozšířil do celého světa a v našich dobách volně přešel k internetovým e-shopům. Potřeba vytvářet tištěné katalogy a jejich elektronické verze ovšem nevymizela.
S novými technologiemi přišly i online katalogy s různými ulehčeními a zajímavými možnostmi. Patří k nim například:
- vyhledávání ve fulltextu
- náhodné otevření katalogu tam, kam zabodnete kurzor
- možnost stažení nejen celého katalogu, ale třeba jen jedné či dvou stránek s produkty, které vás nejvíce zajímají
- sdílení katalogu na sociálních sítích pomocí integrovaného tlačítka
- vytvoření záložek
- správné zobrazení na všech mobilních zařízeních
- možnost prokliknutí z obsahového rejstříku na vybranou stránku
- přímý proklik na web nebo na e-mail zmíněný v textu
- možnost vložit produkt do nákupního košíku přímo z katalogu
To jsou věci, co?
Víte, jaký design právě letí? 10 nejlepších parallax webů: Frčí interaktivní, dlouhý design!
Když si chcete prohlédnout katalog, nemusíte s sebou tahat tlustou tištěnou bichli, stačí tablet a katalogů si můžete prohlížet třeba 100.
Katalogy stále žijí
Mimochodem, tištěné katalogy zdaleka nejsou umírajícím médiem. Vrcholu sice dosáhly v roce 2007. Od té doby jich firmy začaly posílat stále méně, ovšem roku 2013 přišel obrat a odeslaných tištěných katalogů na celém světě znovu začal růst.
Máte i vy svůj katalog, který byste chtěli převést do elektronické formy se všemi moderními vychytávkami pro e-katalogy? Nebo chcete vytvořit úplně nový katalog? Kontaktujte nás a my vám pomůžeme!
Přidat komentář