Přejít k hlavnímu obsahu

Facebook Audience Insights aneb Víte, kdo jsou vaši zákazníci?

Rozběhnutí úspěšné Facebook kampaně vyžaduje cílení reklam na správné zákaznické základny. Jelikož zpravidla není hračka přesně stanovit, která demografická kritéria povedou s největší pravděpodobností ke konverzi, musíme shromažďovat podrobné údaje z našich kampaní. Proto je Facebook Audience Insights skvělý a nezbytný nástroj pro porozumění naší cílové skupině.

Ten základní princip Audience Insights je pochopení našeho publika. Jakmile toho dosáhneme, můžeme tyto informace použít k určení zájmů našich zákazníků a tyto informace použít k cílení nových potenciálních zákazníků, kteří mají stejné či podobné zájmy nebo tyto data použít ke kreativním nápadům, budoucím strategiím či jen k úpravě našich stávajících kampaní pro naše cílové publikum.

Facebook byl vždy odhodlán úzce spolupracovat s inzerenty. Přeci jen z dané spolupráce jdou tržby do závratných výšin. Proto Facebook provedl před nějakým časem řadu změn s cílem pomoci inzerentům, aby jejich kampaně mohly být úspěšnější. Jednou z největších změn bylo poskytnutí informací z uživatelských profilů inzerentům ve formě statistických dat, která pomáhá inzerentům získat detailní porozumění o jejich cílové skupině.

Jaké informace jsou k dispozici v Audience Insigths?

Audience Insigths poskytuje cenné údaje o uživatelské základně, které získáte skrz reklamní platformu Facebooku. Tato data jsou rozdělena do dvou základních kategorií:

Údaje uvedené uživatelem

  • Údaje, které uživatelé „poskytují“ na svém profilu na Facebooku.

Údaje od třetích stran

  • Podrobnosti poskytované externími společnostmi, které pracují s Facebookem.
  • Všechna data třetích stran přicházejí z webů jako například Acxiom, Epsilon nebo Datalogix.

S Audience Insights tak můžeme získat velmi podrobná data o své cílové skupině a lépe identifikovat její potřeby směrem k našemu produktu, včetně:

  • aktivity uživatelů na Facebooku,
  • vzdělání,
  • kariéry,
  • stáří,
  • pohlaví,
  • příjmu,
  • nákupním chování.

Tyto informace jsou neocenitelné pro optimalizaci možnosti cílení a zlepšení vaší reklamy.

Už jste se pokusili pomocí Audience Insights zlepšit reklamu? Jaká byla vaše zkušenost? Neváhejte a podělte se o své poznatky v diskusi!

 

 

Nechte si vyladit kampaně!
Napište nám