Facebook Audience Insights aneb Víte, kdo jsou vaši zákazníci?
Ten základní princip Audience Insights je pochopení našeho publika. Jakmile toho dosáhneme, můžeme tyto informace použít k určení zájmů našich zákazníků a tyto informace použít k cílení nových potenciálních zákazníků, kteří mají stejné či podobné zájmy nebo tyto data použít ke kreativním nápadům, budoucím strategiím či jen k úpravě našich stávajících kampaní pro naše cílové publikum.
Facebook byl vždy odhodlán úzce spolupracovat s inzerenty. Přeci jen z dané spolupráce jdou tržby do závratných výšin. Proto Facebook provedl před nějakým časem řadu změn s cílem pomoci inzerentům, aby jejich kampaně mohly být úspěšnější. Jednou z největších změn bylo poskytnutí informací z uživatelských profilů inzerentům ve formě statistických dat, která pomáhá inzerentům získat detailní porozumění o jejich cílové skupině.
Jaké informace jsou k dispozici v Audience Insigths?
Audience Insigths poskytuje cenné údaje o uživatelské základně, které získáte skrz reklamní platformu Facebooku. Tato data jsou rozdělena do dvou základních kategorií:
Údaje uvedené uživatelem
- Údaje, které uživatelé „poskytují“ na svém profilu na Facebooku.
Údaje od třetích stran
- Podrobnosti poskytované externími společnostmi, které pracují s Facebookem.
- Všechna data třetích stran přicházejí z webů jako například Acxiom, Epsilon nebo Datalogix.
S Audience Insights tak můžeme získat velmi podrobná data o své cílové skupině a lépe identifikovat její potřeby směrem k našemu produktu, včetně:
- aktivity uživatelů na Facebooku,
- vzdělání,
- kariéry,
- stáří,
- pohlaví,
- příjmu,
- nákupním chování.
Tyto informace jsou neocenitelné pro optimalizaci možnosti cílení a zlepšení vaší reklamy.
Už jste se pokusili pomocí Audience Insights zlepšit reklamu? Jaká byla vaše zkušenost? Neváhejte a podělte se o své poznatky v diskusi!
Přidat komentář