Facebook Audience Insights aneb Víte, kdo jsou vaši zákazníci?

Rozběhnutí úspěšné Facebook kampaně vyžaduje cílení reklam na správné zákaznické základny. Jelikož zpravidla není hračka přesně stanovit, která demografická kritéria povedou s největší pravděpodobností ke konverzi, musíme shromažďovat podrobné údaje z našich kampaní. Proto je Facebook Audience Insights skvělý a nezbytný nástroj pro porozumění naší cílové skupině.
Facebook Audience Insigths

Ten základní princip Audience Insights je pochopení našeho publika. Jakmile toho dosáhneme, můžeme tyto informace použít k určení zájmů našich zákazníků a tyto informace použít k cílení nových potenciálních zákazníků, kteří mají stejné či podobné zájmy nebo tyto data použít ke kreativním nápadům, budoucím strategiím či jen k úpravě našich stávajících kampaní pro naše cílové publikum.

Facebook byl vždy odhodlán úzce spolupracovat s inzerenty. Přeci jen z dané spolupráce jdou tržby do závratných výšin. Proto Facebook provedl před nějakým časem řadu změn s cílem pomoci inzerentům, aby jejich kampaně mohly být úspěšnější. Jednou z největších změn bylo poskytnutí informací z uživatelských profilů inzerentům ve formě statistických dat, která pomáhá inzerentům získat detailní porozumění o jejich cílové skupině.

Jaké informace jsou k dispozici v Audience Insigths?

Audience Insigths poskytuje cenné údaje o uživatelské základně, které získáte skrz reklamní platformu Facebooku. Tato data jsou rozdělena do dvou základních kategorií:

Údaje uvedené uživatelem

  • Údaje, které uživatelé „poskytují“ na svém profilu na Facebooku.

Údaje od třetích stran

  • Podrobnosti poskytované externími společnostmi, které pracují s Facebookem.
  • Všechna data třetích stran přicházejí z webů jako například Acxiom, Epsilon nebo Datalogix.

S Audience Insights tak můžeme získat velmi podrobná data o své cílové skupině a lépe identifikovat její potřeby směrem k našemu produktu, včetně:

  • aktivity uživatelů na Facebooku,
  • vzdělání,
  • kariéry,
  • stáří,
  • pohlaví,
  • příjmu,
  • nákupním chování.

Tyto informace jsou neocenitelné pro optimalizaci možnosti cílení a zlepšení vaší reklamy.

Už jste se pokusili pomocí Audience Insights zlepšit reklamu? Jaká byla vaše zkušenost? Neváhejte a podělte se o své poznatky v diskusi!

 

 

Nechte si vyladit kampaně!

napište nám

Související články: 

3 základní způsoby, jak zvýšit míru prokliku (CTR) reklam

CTR
Když k dálnici umístíte billboard, uvidí ho sice spousta lidí, ale nemáte možnost měřit, jak je úspě

9 z 10 klíčových slov obvykle brzdí vaše kampaně aneb Klíčová zjištění z auditů

PPC audit
Blíží se konec druhé desítky let existence Aira GROUP a za tu dobu našima rukama a očima prošly již

Vyvarujte se 7 nejčastějších chyb v PPC

Nejčastější chyby v PPC
Zadarmo dosáhnout špičkových výsledků co se týká vyhledatelnosti na webu? To je nemožné.

Přidat komentář