Facebook chystá nové tlačítko Chci!

Chci to! Vlastním to! Tohle už brzy bude moct každý křičet vedle klasického "To se mi líbí" na své zdi. Facebook dělá další krok k lepšímu komerčnímu využití sítě.
Facebook tlačítko "Já chci"

Největší sociální síť ke svým služebním aktivitám už dávno nevyužívají jen zloději, kteří z oznámení na zdech zjišťují, který byt momentálně díky majitelově dovolené v Chorvatsku zeje prázdnotou. Obchod na modré stránce kvete a dalšímu rozvoji má napomoci několik novinek, o nichž si již několik týdnů šuškají klávesnice. Kromě dobře fungujících kampaní na Facebookupřibudou totiž i nová tlačítka.

Dočtěte se víc!

O Facebooku si můžete přečíst víc i v článku Proč má hamburger na Facebooku více fanoušků než cheeseburger?

Na síť přichází velký Want!

První z nich představuje tlačítko Want!, tedy Chci! Nebude jím ale možné vyslat signál své potenciální milence, vztahovat se totiž má jen k výrobkům. To samé můžeme napsat i o dalším chystaném tlačítku, vlastnickém Own!, ani tím nebude možné označit manželku. Grafické návrhy jejich podob zatím vypadají velmi zajímavě.

tlačítko
„Chci tebe“ půjde napsat výrobkům skrz Facebook. FOTO: U.S. federal government (Public domain image)

Novinky, k nimž se zařadí i katalogy výrobků Collections, již prošly fází testování, zanedlouho se s nimi přímo střetnou naše myši. Zda změny přinesou výrazně pozitivní vliv na propagaci zboží skrze sociální sítě, to ukáže praxe. Tým Marka Zuckerberga si od nových počinů slibuje velký úspěch.

Je libo trochu statistiky?

Uživatelé stávající hodnotící tlačítko "to se mi líbí" využívají nad veškerá očekávání. V roce 2012 lidé naklikali 1,13 biliónů „lajků“. Aktivních uživatelů je něco přes 1 miliardu. To znamená, že každý z nás, uživatelů Facebooku, udělí za rok průměrně 1130 "lajků". Uvidíme, zda podobně zuřivě budeme i „wantovat“.

Čtěte dále:

•    Zaujmout za čtyři vteřiny: Umí tohle váš článek?
•    Hodinky s vodotryskem? Známe lepší způsob hlídání času ve firmě
•    Jak ukládat firemní data? Bezpečně a na vlastní server?

 

buďte vidět online

napište nám

Související články: 

Historie a vývoj sociálních sítí: 8 „socek“, které dotvářejí naši realitu

Historie sociálních sítí
Věděli jste, že pojem „sociální síť“ používáme už od roku 1954?

Marketing na sociálních sítích: Typy příspěvků

Marketing na sociálních sítích: Typologie příspěvků
7 komunikačních modelů a konkrétní příklady, které se nám osvědčily pro funkční marketing na sociáln

4 způsoby, jak z Facebooku vytěžit maximum

Facebook
Společnost Facebook změnila hru online marketingu pro malé firmy.

Komentáře

PROextender

29.5.2015

Vdaka za info.. Chci! :)

Přidat komentář