Facebook chystá nové tlačítko Chci!
Největší sociální síť ke svým služebním aktivitám už dávno nevyužívají jen zloději, kteří z oznámení na zdech zjišťují, který byt momentálně díky majitelově dovolené v Chorvatsku zeje prázdnotou. Obchod na modré stránce kvete a dalšímu rozvoji má napomoci několik novinek, o nichž si již několik týdnů šuškají klávesnice. Kromě dobře fungujících kampaní na Facebookupřibudou totiž i nová tlačítka.
Dočtěte se víc!
O Facebooku si můžete přečíst víc i v článku Proč má hamburger na Facebooku více fanoušků než cheeseburger?
Na síť přichází velký Want!
První z nich představuje tlačítko Want!, tedy Chci! Nebude jím ale možné vyslat signál své potenciální milence, vztahovat se totiž má jen k výrobkům. To samé můžeme napsat i o dalším chystaném tlačítku, vlastnickém Own!, ani tím nebude možné označit manželku. Grafické návrhy jejich podob zatím vypadají velmi zajímavě.
„Chci tebe“ půjde napsat výrobkům skrz Facebook. FOTO: U.S. federal government (Public domain image)
Novinky, k nimž se zařadí i katalogy výrobků Collections, již prošly fází testování, zanedlouho se s nimi přímo střetnou naše myši. Zda změny přinesou výrazně pozitivní vliv na propagaci zboží skrze sociální sítě, to ukáže praxe. Tým Marka Zuckerberga si od nových počinů slibuje velký úspěch.
Je libo trochu statistiky?
Uživatelé stávající hodnotící tlačítko "to se mi líbí" využívají nad veškerá očekávání. V roce 2012 lidé naklikali 1,13 biliónů „lajků“. Aktivních uživatelů je něco přes 1 miliardu. To znamená, že každý z nás, uživatelů Facebooku, udělí za rok průměrně 1130 "lajků". Uvidíme, zda podobně zuřivě budeme i „wantovat“.
Čtěte dále:
• Zaujmout za čtyři vteřiny: Umí tohle váš článek?
• Hodinky s vodotryskem? Známe lepší způsob hlídání času ve firmě
• Jak ukládat firemní data? Bezpečně a na vlastní server?
Komentáře
PROextender
29.5.2015Vdaka za info.. Chci! :)
Přidat komentář