Pomáháme firmě DataHelp nastavit komunikační strategii na Facebooku
Kdo dnes není na sociálních sítích, jako by ani nebyl. Nejen v Česku hraje prim Facebook. Jak ale přilákat návštěvníky a nenápadně jim nabídnout svoje produkty nebo služby? Postup bez rozmyslu a znalostí daného prostředí se rovná skoku do neznáma.
Dobře nastavená strategie, nevtíravé a zábavné příspěvky, sledování cílů – to je základ úspěchu komunikace firmy DataHelp na sociálních sítích. Vytvoření efektivních kampaní na Facebooku je totiž především o pochopení platformy a využití funkcí, které dává k dispozici.
Komunikace je základ
Komunikaci na sociálních sítích by rozhodně neměli určovat lidé, kteří je aktivně nepoužívají. Znalost prostředí a potenciální klientely je obrovským plus. Při volnočasovém surfování po sociálních sítích často najdete inspiraci k postům nebo kampaním firemní stránky. Naopak postup bez rozmyslu a vytyčení cílů se rovná neúměrnému plýtvání peněz. V součinnosti s klientem pomáháme nastavit efektivní komunikační strategie a spolupracujeme na jejich rozvoji.
Strategie a koncept = nárůst přirozené návštěvnosti
Příkladem je naše spolupráce s firmou DataHelp, která se zabývá záchranou dat z poškozených disků a dalších paměťových médií. Společně s klientem jsme vymysleli "tone of voice" neboli tón komunikace na základě vtipných pop-artových obrázků, se kterými se uživatel snadno ztotožní.
Lidé posty přirozeně "lajkují", sdílejí a komentují, čímž se výrazně zvyšuje dosah reklamního sdělení. Prostřednictvím tohoto média uživatelé s firmou komunikují a laické veřejnosti se otevírá prostor pro otázky a odpovědi na témata, která ji zajímají. DataHelp dává uživatelům a potenciálním zákazníkům nahlédnout pod pokličku, poodhaluje svoje know-how, vstupuje do diskuze na poli moderních technologií, radí jak efektivně zálohovat data.
Marketing na sociálních sítích
S jakými typy příspěvků se můžete setkat?
Promyšlená marketingová strategie pravidelných postů na Facebooku tak přivádí na web klienta relevantní návštěvníky a pomáhá zvyšovat povědomí veřejnosti o značce. Výsledkem je nárůst návštěvnosti a zvýšení míry konverze. A o to tu jde především.
Dlouhodobá spolupráce nese ovoce
Díky dlouhodobé spolupráci se společnosti DataHelp daří držet na předních příčkách ve vyhledávání dotazů ohledně záchrany a obnovy dat. Návštěvy ze sociálních sítí vzrostly od prosince loňského roku o téměř 250 %.
Jednotlivé příspěvky na Facebooku pak často rozproudí živou diskuzi na témata, která lidé řeší, ať jde o obecné záležitosti nebo konkrétní dotazy. Zkrátka na sociálních sítích musíte být, být vidět a hlavně komunikovat!
Perete se s Facebookovým profilem vaší společnosti? Chcete zkonzultovat návrh a postup? Neváhejte nás kontaktovat!
Přidat komentář