Kdo dnes není na sociálních sítích, jako by ani nebyl. Nejen v Česku hraje prim Facebook. Jak ale přilákat návštěvníky a nenápadně jim nabídnout svoje produkty nebo služby? Postup bez rozmyslu a znalostí daného prostředí se rovná skoku do neznáma.
Dobře nastavená strategie, nevtíravé a zábavné příspěvky, sledování cílů – to je základ úspěchu komunikace firmy DataHelp na sociálních sítích. Vytvoření efektivních kampaní na Facebooku je totiž především o pochopení platformy a využití funkcí, které dává k dispozici.
Komunikace je základ
Komunikaci na sociálních sítích by rozhodně neměli určovat lidé, kteří je aktivně nepoužívají. Znalost prostředí a potenciální klientely je obrovským plus. Při volnočasovém surfování po sociálních sítích často najdete inspiraci k postům nebo kampaním firemní stránky. Naopak postup bez rozmyslu a vytyčení cílů se rovná neúměrnému plýtvání peněz. V součinnosti s klientem pomáháme nastavit efektivní komunikační strategie a spolupracujeme na jejich rozvoji.
[[{"fid":"693","view_mode":"obrazek_v_textu","fields":{"format":"obrazek_v_textu","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"Co d\u011blat, kdy\u017e se iPhone koupal ve vod\u011b?","field_file_image_title_text[und][0][value]":"Co d\u011blat, kdy\u017e se iPhone koupal ve vod\u011b?","field_popisek_bli_informace[und][0][value]":"","field_autor_zdroj[und][0][value]":"Facebook.com","field_popisek_bli_informace[und][0][format]":"plain_text","field_autor_zdroj[und][0][format]":"plain_text"},"type":"media","attributes":{"class":"colorbox media-element file-obrazek-v-textu"}}]]
Strategie a koncept = nárůst přirozené návštěvnosti
Příkladem je naše spolupráce s firmou DataHelp, která se zabývá záchranou dat z poškozených disků a dalších paměťových médií. Společně s klientem jsme vymysleli "tone of voice" neboli tón komunikace na základě vtipných pop-artových obrázků, se kterými se uživatel snadno ztotožní.
Lidé posty přirozeně "lajkují", sdílejí a komentují, čímž se výrazně zvyšuje dosah reklamního sdělení. Prostřednictvím tohoto média uživatelé s firmou komunikují a laické veřejnosti se otevírá prostor pro otázky a odpovědi na témata, která ji zajímají. DataHelp dává uživatelům a potenciálním zákazníkům nahlédnout pod pokličku, poodhaluje svoje know-how, vstupuje do diskuze na poli moderních technologií, radí jak efektivně zálohovat data.
Marketing na sociálních sítích
S jakými typy příspěvků se můžete setkat?
Promyšlená marketingová strategie pravidelných postů na Facebooku tak přivádí na web klienta relevantní návštěvníky a pomáhá zvyšovat povědomí veřejnosti o značce. Výsledkem je nárůst návštěvnosti a zvýšení míry konverze. A o to tu jde především.
[[{"fid":"694","view_mode":"obrazek_v_textu","fields":{"format":"obrazek_v_textu","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"N\u00e1r\u016fst n\u00e1v\u0161t\u011bvnosti ze soci\u00e1ln\u00edch s\u00edt\u00ed","field_file_image_title_text[und][0][value]":"N\u00e1r\u016fst n\u00e1v\u0161t\u011bvnosti ze soci\u00e1ln\u00edch s\u00edt\u00ed","field_popisek_bli_informace[und][0][value]":"","field_autor_zdroj[und][0][value]":"Google Analytics","field_popisek_bli_informace[und][0][format]":"plain_text","field_autor_zdroj[und][0][format]":"plain_text"},"type":"media","attributes":{"class":"colorbox media-element file-obrazek-v-textu"}}]]
Dlouhodobá spolupráce nese ovoce
Díky dlouhodobé spolupráci se společnosti DataHelp daří držet na předních příčkách ve vyhledávání dotazů ohledně záchrany a obnovy dat. Návštěvy ze sociálních sítí vzrostly od prosince loňského roku o téměř 250 %.
[[{"fid":"697","view_mode":"obrazek_v_textu","fields":{"format":"obrazek_v_textu","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"N\u00e1r\u016fst n\u00e1v\u0161t\u011bv z Facebooku ","field_file_image_title_text[und][0][value]":"N\u00e1r\u016fst n\u00e1v\u0161t\u011bv z Facebooku ","field_popisek_bli_informace[und][0][value]":"","field_autor_zdroj[und][0][value]":"Google Analytics","field_popisek_bli_informace[und][0][format]":"plain_text","field_autor_zdroj[und][0][format]":"plain_text"},"type":"media","attributes":{"class":"colorbox media-element file-obrazek-v-textu"}}]]
Jednotlivé příspěvky na Facebooku pak často rozproudí živou diskuzi na témata, která lidé řeší, ať jde o obecné záležitosti nebo konkrétní dotazy. Zkrátka na sociálních sítích musíte být, být vidět a hlavně komunikovat!
[[{"fid":"702","view_mode":"obrazek_v_textu","fields":{"format":"obrazek_v_textu","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"DataHelp koment\u00e1\u0159e na Facebooku","field_file_image_title_text[und][0][value]":"Koment\u00e1\u0159e u\u017eivatel\u016f k p\u0159\u00edsp\u011bvku DataHelpu na Facebooku","field_popisek_bli_informace[und][0][value]":"","field_autor_zdroj[und][0][value]":"Facebook.com","field_popisek_bli_informace[und][0][format]":"plain_text","field_autor_zdroj[und][0][format]":"plain_text"},"type":"media","attributes":{"class":"colorbox media-element file-obrazek-v-textu"}}]]
Perete se s Facebookovým profilem vaší společnosti? Chcete zkonzultovat návrh a postup? Neváhejte nás kontaktovat!