Pomáháme firmě DataHelp nastavit komunikační strategii na Facebooku

Na Facebook všichni chodí kvůli nudě a obchodním sdělením.. ne, počkat, je to jinak. Komunikace firmy se musí zabalit do přitažlivé podoby, která je stravitelná pro publikum tohoto média. Jak na to? Ukážeme vám to na příkladu firemní stránky společnosti DataHelp.
zálohování dat

Kdo dnes není na sociálních sítích, jako by ani nebyl. Nejen v Česku hraje prim Facebook. Jak ale přilákat návštěvníky a nenápadně jim nabídnout svoje produkty nebo služby? Postup bez rozmyslu a znalostí daného prostředí se rovná skoku do neznáma.

Dobře nastavená strategie, nevtíravé a zábavné příspěvky, sledování cílů – to je základ úspěchu komunikace firmy DataHelp na sociálních sítích. Vytvoření efektivních kampaní na Facebooku je totiž především o pochopení platformy a využití funkcí, které dává k dispozici.

Komunikace je základ

Komunikaci na sociálních sítích by rozhodně neměli určovat lidé, kteří je aktivně nepoužívají. Znalost prostředí a potenciální klientely je obrovským plus. Při volnočasovém surfování po sociálních sítích často najdete inspiraci k postům nebo kampaním firemní stránky. Naopak postup bez rozmyslu a vytyčení cílů se rovná neúměrnému plýtvání peněz. V součinnosti s klientem pomáháme nastavit efektivní komunikační strategie a spolupracujeme na jejich rozvoji.

datahelp_iphone_by_se_mel_koupat.png

Co dělat, když se iPhone koupal ve vodě?
Facebook.com

Strategie a koncept = nárůst přirozené návštěvnosti

Příkladem je naše spolupráce s firmou DataHelp, která se zabývá záchranou dat z poškozených disků a dalších paměťových médií. Společně s klientem jsme vymysleli "tone of voice" neboli tón komunikace na základě vtipných pop-artových obrázků, se kterými se uživatel snadno ztotožní.

Lidé posty přirozeně "lajkují", sdílejí a komentují, čímž se výrazně zvyšuje dosah reklamního sdělení. Prostřednictvím tohoto média uživatelé s firmou komunikují a laické veřejnosti se otevírá prostor pro otázky a odpovědi na témata, která ji zajímají. DataHelp dává uživatelům a potenciálním zákazníkům nahlédnout pod pokličku, poodhaluje svoje know-how, vstupuje do diskuze na poli moderních technologií, radí jak efektivně zálohovat data.

Marketing na sociálních sítích

S jakými typy příspěvků se můžete setkat?

Promyšlená marketingová strategie pravidelných postů na Facebooku tak přivádí na web klienta relevantní návštěvníky a pomáhá zvyšovat povědomí veřejnosti o značce. Výsledkem je nárůst návštěvnosti a zvýšení míry konverze. A o to tu jde především.

datahelp_navstevy_z_fb.png

Nárůst návštěvnosti ze sociálních sítí
Google Analytics

Dlouhodobá spolupráce nese ovoce

Díky dlouhodobé spolupráci se společnosti DataHelp daří držet na předních příčkách ve vyhledávání dotazů ohledně záchrany a obnovy dat. Návštěvy ze sociálních sítí vzrostly od prosince loňského roku o téměř 250 %.

datahelp_rust_navstev_z_fb.png

Nárůst návštěv z Facebooku
Google Analytics

Jednotlivé příspěvky na Facebooku pak často rozproudí živou diskuzi na témata, která lidé řeší, ať jde o obecné záležitosti nebo konkrétní dotazy. Zkrátka na sociálních sítích musíte být, být vidět a hlavně komunikovat!

 

datahelp_komenty_na_fb.jpg

DataHelp komentáře na Facebooku
Facebook.com

Perete se s Facebookovým profilem vaší společnosti? Chcete zkonzultovat návrh a postup? Neváhejte nás kontaktovat!

Dostaňte je z Facebooku na web!

napište nám

Související články: 

Originální hospodské brambůrky na sociálních sítích

Originální hospodské brambůrky
Sociální sítě představují efektivní způsob, jak rozvíjet podnikání. Přesvědčte se sami!

Marketing na sociálních sítích: Typy příspěvků

Marketing na sociálních sítích: Typologie příspěvků
7 komunikačních modelů a konkrétní příklady, které se nám osvědčily pro funkční marketing na sociáln

Historie a vývoj sociálních sítí: 8 „socek“, které dotvářejí naši realitu

Historie sociálních sítí
Věděli jste, že pojem „sociální síť“ používáme už od roku 1954?

Přidat komentář