Bumper Ads – úspěšné koření pro vaše PPC kampaně

Chcete si pustit poslední virální video na Youtube, ale ještě předtím jste doslova donuceni se podívat na krátkou reklamu? Vítejte ve světě monetizace a firemního brandingu pomocí Bumper Ads.
Bumper Ads

Ať jste na YouTube nebo online magazínech, před videi narazíte na často po několik sekund nepřeskočitelné reklamy. Jedná se o formu monetizace obsahu. Jako uživatelé ji musíme přetrpět, jako inzerenti můžete využít. Pokud se jde na ni totiž chytře, generuje skvělé výsledky.

Inzertní platforma Google Adwords nedávno uvedla nový formát reklamy, tzv. Bumper Ads 2.0. Jde o 6sekundovou videoreklamu, která se zobrazí cílové skupině před označeným videem k monetizaci na YouTube. Oproti předchozí verzi 1.0 se za ní platí za 1000 zobrazení (CPM místo CPV), které pro tento typ reklamy vychází v průměru na 30 – 60 Kč. Jde tedy o levný a efektivní způsob, jak oslovit nové zákazníky.

Dlouhé, myšlenkově náročné reklamy na YouTube nikdy nefungovaly. Průměrná délka shlédnutí se do dnes pohybuje kolem 16 – 25 sekund. Velká část diváků stále přeskakuje reklamu při první možnosti, u YouTube tedy po prvních 5 sekundách. Pokud na začátku videa nestihnete sdělit to nejdůležitější, vaše reklama vyšla naprázdno.

A přesně na tohle reklamy Bumper Ads myslí. Dávají vám pouhých 6 sekund, na které se každý divák podívá. Je na vás, jak je využijete. Klíčem je sdělit smysluplnou myšlenku, která zaujme, připomene vaši značku a vybídne diváka k další akci.

Příklady Bumper Ads

Nejprve něco z vlastní videozahrádky. Pro klienty e-shopy Nakup-Nábytek.cz a Elvia-Pro jsme vytvořili sérii videí, která měla za úkol představit nabídku produktů a komunikovat konkurenční výhody. Jak se nám to povedlo? Posuďte sami.

Čisté, jednoduché a jasné. Divák během 6 sekund zná značku firmy, nabídku produktů a konkureční výhodu. To vše doplněno o profesionální dabing.

Jasné zaměření na komunikaci jednoduchých sdělení a výhod nákupu u Nakup-nábytek.cz. 

Až když se pustíte do tvorby Bumper Ads, zjistíte, že 6 sekund opravdu není dlouhá doba na sdělení všech vašich konkurenčních výhod, produktů, poboček a další informací. Naše rada tedy zní: zaměřte se pouze na 1 – 2 myšlenky. Takto nejen nebudete bojovat s časem, ale také vaše video zůstane přehledné, smysluplné a zapamatovatelné. A o to vám přeci jde.

Značka Old Spice kreativně využila formátu Bumper Ads. Jedna myšlenka, zábavná forma, originální zpracování. Tleskáme!

Online služba na tvorbu, rozesílání a vyhodnocení dotazníků SurveyMonkey zvolila jednoduché zpracování doplněné o výzvu k akci.

Zpracování videa

Když se řekne tvorba videoreklamy, většina si začne představovat desítky hodin práce a desetitisícové rozpočty. U videí pro Bumper Ads to tak není. Jednoduchý koncept doplněný grafikou a fotografiemi produktů zvládnete za pár hodin. Jedná se o nízkonákladové řešení vhodné i pro malé firmy.

Využití v reklamní strategii

Pokud využíváte delší image videa pro Youtube reklamu, pak Bumper Ads dokáží sloužit jako skvělý návazný prvek. Vytvořte si publikum z diváků, které vaše video vidělo do konce a oslovte je dalšími argumenty pro nákup u vás.

Bumper Ads v konverzním trychtýři obsazují krok číslo jedna. Mají za úkol rozšířit povědomí o značce a nabídce produktů. Nečekejte tedy závratné přímé konverze, ale sledujte zvýšení výkonu dalších kanálů na cestě ke konverzi.

Bumper Ads lze také doplnit bannerovou reklamou vedle Youtube videa. Divák tak může navštívit váš web i po přehrání samotné reklamy.

 

 

zviditelněte se videem

napište nám

Související články: 

5 způsobů, jak propagovat YouTube videa

YouTube
Tištěná média skomírají, televize na tom také nejsou bůhvíjak...

Budujeme efektivní reklamní videokampaně pro rok 2017

Fotoaparát
Když se to hýbe, upoutá to víc. Tohle jednoduché pravidlo platí i pro online reklamy.

Nejlepší virály roku 2013

Nejlepší virální videa 2013
Když už váš třináctý kamarád na Facebooku sdílí to samé video, je čas se na něj podívat.

Přidat komentář