5 způsobů, jak propagovat YouTube videa
Můžete vytvořit ohromně sdělné a zábavné video na YouTube, ale to samo o sobě nezaručuje publikum potenciálních zákazníků. Pokud se pustíte do propagace za pomoci videí, je třeba vaše video propagovat co nejvíce, abyste dosáhli kýžených dlouhodobých cílů.
Ale jak? Zde je 5 nejúspěšnějších taktik pro propagaci videí na YouTube:
1. Propagujte jej na blogu společnosti
Firemní blog je ideálním místem k propagaci vašeho videa věrnému zákazníkovi. Vložte každé nové video buď jako samostatné video místo klasického článku na blogu, propojte ho nebo jej vkládejte do příspěvků.
2. Využijte naši emailovou databázi
Když na YouTube nahrajete nové video, pošleme zprávu a propojíte jej s celým seznamem e-mailů. Pokud posíláte pravidelný e-mailový zpravodaj, uvádějte v něm i nová videa. Moc času navíc vás to stát nebude a zatraktivníte obsah newsletteru.
3. Připojte se k sociálním médiím
Jednoduše vložme URL do aktualizace stavu a Facebook umístí video do kanálu zprávy (po načtení videa je fajn link zase smazat, video se z příspěvku neztratí; ponecháním odkazu v příspěvku ovšem zase zesílíte možnost prokliku). Twitter nás nenechá vkládat videa, ale můžeme umisťovat linky na videa do tweetů. A na Pinterestu můžeme "pin" YouTube videa na virtuální pinboardy.
4. Nezapomeňte na "staromódní" offline public relations
Zatímco většina firem zaměřuje své propagační úsilí na web, neměli bychom zanedbat tradiční styky s veřejností. To znamená vydání tiskové zprávy, když jsme nahráli nové nebo obzvláště důležité video, a také telefonicky nebo zasláním e-mailů na konkrétní zpravodajské jednotky, jako jsou obchodní skupiny či lidé vydávající a píšící publikace a blogy z vašeho oboru. Ujistěme se, že v tiskové zprávě uvedeme odkaz videa, který pomůže online zdrojům zpravodajství odkazovat přímo z jejich pokrytí na vaše video na YouTube.
5. Inzerujte na YouTube
Pomocí programu AdWords můžete jednoduše inzerovat videa na YouTube. Reklamy TrueView se zobrazují na webu YouTube, zaměřují se na potenciální diváky a propojují se s vybraným videem nebo se stránkou kanálu YouTube.
Společnost Google nabízí čtyři typy reklam TrueView. Reklamy v rešerši se zobrazují v horní části stránky s výsledky vyhledávání, když uživatelé vyhledávají klíčová slova, která vyberete. Reklamy In-display se zobrazí v sekci souvisejících videí na stránkách pro prohlížení podobných videí. Reklamy In-stream jsou krátké zprávy videa, které se hrají na začátku nebo konci jiných videí. A reklamní reklamy mají podobu reklam, které hrají před nebo uprostřed delších videí.
Že je toho trochu moc, aby se v tom člověk dokázal při vedení byznysu dokázal orientovat? Kontaktujte nás a my vám se vším poradíme!
Komentáře
Jiri Chomat
10.7.2017K těm sociálním sítím - poslední dobou se na sociálních sítích také osvědčilo nahrát část videa přímo na Facebook, protože se pustí většině uživatelů samo a udělat upoutávku na hlavní video na Youtube. Má to docela dobré výsledky.
Martin Šuťak
10.7.2017Mnohokrát děkuji za názor. Určitě máte pravdu.
Veselé kurzy
20.11.2017Velice obsáhlý a poučný článek. Děkuji za něj :-)
Martin Šuťak
23.11.2017Jsem moc rád, že článek pomohl. Neváhejte si přečíst i jiné články z rubriky.
Přidat komentář