Máme nové bannery na Primě - podívejte se!
Bannery ve formátu gif:
Existují dva druhy herců. Ti první dostanou zaplaceno už za to, že přijedou. Jsou to hvězdy. Ti druzí, alternativní loutkoherci, musí nejprve zahrát a zaplaceno dostanou až podle toho, kolik se vybere na vstupném. Stejně je to s bannerovou a PPC reklamou – banner obvykle platíte už za zobrazení, kdežto PPC reklamu až za kliknutí na ni.
Zvolit bannerovou kampaň? Je to stejné, jako pozvat Karla Gotta na svůj večírek
Kdy se vyplatí banner a kdy PPC kampaň? Pokud jste velká firma, která si může dovolit zaplatit "hollywoodskou star" (banner), zřejmě tím zasáhnete velkou masu lidí a ti si vás díky tomu zapamatují. Až budou příště hledat zábavu, vzpomenou si na vás.
Pokud jste ale firma menší, zřejmě nepotřebujete budovat tak silné povědomí o Vaší značce, ale prostě "jen" prodat svoje výrobky. Oslovte proto spíš "lokálního umělce" (PPC kampaň) a plaťte ze skutečně odvedenou práci – za každého návštěvníka, kterého k vám přivede. Takoví návštěvníci bývají velmidobře zacílení a PPC kampaň je díky tomu značně efektivní.
Internetová reklama funguje rychle, když se to umí
Bannerová i PPC kampaň funguje velmirychle. Při chytrém využití PPC kampaně můžete být do 15 minut na první straně ve vyhledávači, což se hodí zejména v hlavní sezóně. Když ji navíc dobře nakombinujete se SEO optimalizací, můžete strukturovat návštěvnost dle zvolených klíčových slov.
Bannerová reklama zase mnohem víc zvýší povědomí o vaší firmě a pokud je originálně a vhodně umístěná, osloví i specifickou cílovou skupinu. Podívejte se na další ukázky našich bannerů. Bannerovou kampaň vám můžeme ušít na míru, ale až potom, co zjistíme, že se vám opravdu vyplatí.
Přidat komentář