Nejlepší virály roku 2013

Když už váš třináctý kamarád na Facebooku sdílí to samé video, je čas se na něj podívat. Připravili jsme pro vás výběr těch nejlepších virálů roku 2013. Najdete tady nejlepší reklamy, ale i videa, která se stala virálním hitem prostě jen tak. Podívejte se na nejlepší virální videa 2013!
Nejlepší virální videa 2013

Každé z těchto videí má miliony, nebo přinejmenším statisíce zhlédnutí. Ve většině případů za nimi stojí velké agentury, spoustu lidí a práce. A také spousta peněz. Když vám ale během třicetivteřinového spotu permanentně běhá mráz po zádech, stálo to úsilí za to. Tak se pohodlně usaďte a pojďte se podívat na to nejlepší, co chtěl na sociálních sítích sdílet úplně každý.

Test automobilu, natočený Pepsi kamerou

Při této testovací jízdě nebyl zraněn žádný prodavač aut. Ale bylo to o fous. Zajímavé je použití Pepsi plechovky jako kamery aneb jak tam tu zatracenou značku dostat, i když s nápadem nemá vůbec nic společného.

 

Video o tom, že přátelství muže a koně může být na celý život

Když se zamiluje kůň, tam někde v pastvinách… Zřejmě nikdo při přečtení titulku nečeká, že právě tahle reklama o lásce muže a koně vás dojme. Ale je to tak, přesvědčte se sami!

Velbloud v roli vašeho otravného kolegy

Hump day je den, kdy se začne přibližovat víkend. Jednoduše řečeno, hump day je středa. Každý má středy rád. A tenhle velbloud ještě o něco víc. „Hump“ totiž v angličtině znamená hrb. Teď už chápete, jak hrozně vtipný ten velbloud je?

Opravdu krásná kampaň. Dove to udělal zase!

Jak byste vypadali na policejní kresbě? Tohle video vám ukáže, že pravděpodobně lépe než si myslíte. Každá žena je podle sebe tlustá, stará, má odporné nohy a břicho tak velké, že by se na něm dalo lyžovat. A pak přijde pan forenzní kreslíř a namaluje váš portrét.

Kódování je cool. Tohle nám měli říct před nástupem na fildu

Když vám ajťák zalezlý v suterénu firmy řekne, že kódování je budoucnost a že ten, kdo neumí přečíst html, bude navždy ztracen, zasmějete se vyjedete výtahem zase zpátky nad zem. Jenže když vám to do očí řekne Mark Zuckerberg, Bill Gates a popová hvězda, v hlavě vám rozpučí zárodek pochybností o tom, že filda byla opravdu ta nejlepší volba.

Tak trochu promakanější skrytá kamera

Jdete si takhle na kafe a holce u vedlejšího stolu hrábne. Normálka, říkáte si. Ne, pokud slečna ovládá černou magii. Věřili byste, že když se kolem vás začnou z neznámých důvodů pohybovat stoly, někteří lidé jsou schopni vzít mobil a natáčet si to?

Van Damme na dvou náklaďácích pro případ, že jste to ještě neviděli

Představuju si, jak kreativec, který tuhle reklamu vymyslel, přišel za šéfem a řekl mu svůj plán. „Postavíme vedle sebe dva náklaďáky Volvo a mezi ně umístíte Van Damma a on udělá rozštěp! A k tomu všemu bude hrát Enya! No není to úžasný?“ Úžasný je, že to vážně natočili.

A znáte tenhle? Sejde se Kobe a Messi v letadle…

V letadle se vám může stát ledasco, třeba můžete potkat Čecha, Rusa a Němce. Ale pokud poletíte s Turkish Airlines, je dost pravděpodobné, že potkáte pár sportovních legend, jejichž jediným posláním je získat vaši pozornost.

Být, či nebýt tuleněm? Ne tento týden!

Pokud jste někdy toužili být tuleněm, rozhodně byste svoji transformaci neměli naplánovat na tzv. Shark week. Odradit by vás měl roztomilý tuleň Snuffy, který doplatil na tristní načasování svého vypuštění do volného moře.

Karma, to je osud. A thajský operátor to ví.

„Giving is the best communication“, praví tenhle dojemný několikaminutový virál. Můžete se tomu bránit, můžete nesouhlasit, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat. Bude vám přecházet mráz po zádech a těhotné ženy budou velmi pravděpodobně plakat.

Všechno, co jste kdy chtěli vědět o prdění a báli jste se zeptat

Ve skrytu duše po tomhle vynálezu touží každý z nás. Jste na návštěvě a nechcete toaletu proměnit v plynovou komoru? Přepadl vás v práci ten naléhavý pocit, ale při představě, že se po vás na onu místnost podívá váš šéf, si radši necháte zajít chuť? Anebo jste dokonce na dobré cestě konečně sbalit tuhle holku, ale v její blyštící se koupelně nechcete zanechat stopy svého trávení? Potřebujete Poopourri.

Hasič a koťátko. Kdo je víc?

Kolik koťátek jste letos zachránili vy, co? Pravděpodobně žádné, takže je velká naděje, že tohle video pro vás bude stejně neuvěřitelný zážitek jako sledovat porod velryby nebo zpomalené záběry stepujících Irů. VAROVÁNÍ: toto video může způsobit návaly rozněžnělosti.

Každý občas miluje reklamy. Že ne? Ale jo!

Tahle reklama není nijak extrémně sdílená a ani netrhá rekordy v počtu zhlédnutí. Ale je vynikající. Především díky tomu, že do poslední chvíle netušíte, co to sakra má znamenat. Až na konci zjistíte, že inzerentem je továrna na výrobu uzenin. Vážně.

Animáci jedí bio, aneb výsměch potravinářskému průmyslu

Zvláštní je, že zadavatelem této reklamy je jedna z velkých amerických korporací. Krásně se veze na zelené vlně bio farem a návratu ke „skutečnému“ zemědělství. Otázkou zůstává, jak vážně to myslí. Chipotle Mexican Grill, americký řetězec fast foodů, které prý využívají pouze přirozeně vypěstované suroviny, se dostal na výsluní díky investicím z McDonald´s Corporations.

 

Chybí vám tady nějaký váš oblíbený virál nebo reklama z letošního roku? Pošlete nám na ni odkaz v komentářích!

CHCI EFEKTIVNÍ PROPAGACI

napište nám

Související články: 

Jak na úspěšný virál? Zparodujte Hitlera

Jak na úspěšný virál?
Už jste určitě nějakou viděli. Parodií na film Pád třetí říše je totiž několik desítek.

Přidat komentář