Seznam snižuje počet podporovaných formátů bannerů, pět jich zruší
Zatímco dosud nabízel Seznam 16 standardizovaných formátů bannerů, které jsme na webech mohli vídat a nastavovat, od 2. 5. 2017 se pěti z nich zbaví – zrušení se pochopitelně týká těch formátů, které vykazují nižší výkonnost a celkově menší využívanost. Tímto krokem dojde dle vyjádření Seznamu ke zjednodušení zadávání kampaní v Skliku a k většímu objemu a výkonu formátů, které budou i nadále fungovat.
Které formáty jdou z kola ven a jak s tím naložit?
Od 2. 5. 2017 už nebudeme mít možnost zakládat bannery s níže uvedenými rozměry. Seznam ale zároveň radí, čím tyto formáty nahradit, aby bylo působení banneru co nejefektivnější.
Které formáty končí? A které je nahradí
- 468 x 282 => 480 x 300
- 600 x 190 => 480 x 300; 728 x 90
- 250 x 250 => 300 x 300; 300 x 250
- 336 x 280 => 300 x 300; 300 x 250
- 320 x 50 => 320 x 100
Od uvedeného data už nebudou moci inzerenti nahrávat do Skliku bannery „starých“ formátů. Stávající bannery se sice budou i nadále zobrazovat, ale jejich objem a výkon bude s největší pravděpodobností klesat.
Za změnou stojí snaha o posun vpřed
Seznam samozřejmě neruší formáty bannerů jen tak z plezíru, abychom si opět museli zvykat na další novinky. Tímto krokem se chce posunout k možnosti tvorby dynamického remarketingu a účinné nativní reklamy, jako to v současné době umí Google.
Přestáváte se v novinkách týkajících se kampaní orientovat? My jsme v obraze. Kontaktujte nás a my vám poradíme!
Přidat komentář