Blog uživatele Martin Šuťak

Audit, správa, konzultace? Napojte svou agenturu správně do Google Adwords/GA/Sklik

Brokeři budou moci inzerovat pouze s certifikátem od Googlu

Červen 2018. To se zase budou přepisovat dějiny. Alespoň pro brokery.

Sledujte konkurenci. V Adwords pomohou "statistiky aukcí"

Jen sedíte u počítače a klikáte, špionážní výpravy nejsou pro monitoring výkonových marketingových aktivit potřeba. Doby, kdy jsme posílali brigádníky s dalekohledem a vysílačkou před brány konkurence jsou už ta tam. Dnešní doba nám napomáhá různými způsoby jak zjistit o naší konkurenci víc a víc a tyto pomyslné dveře se nám otevírají především v online světě.

Získejte více sdílení na Facebooku. Máte 3 velké pomocníky

Facebook - jak na něj?
Zachránili jste svět a nikdo o tom neví? Pak to jistě nesdílel dostatečný počet lidí na Facebooku. Dnes existuje jen to, co je virální na sociálních sítí. To ostatní jako by se nestalo. Sdílení podporuje virálnost příspěvku. Sdílení podporuje SEO. Sdílení znamená zapojení uživatelů do dění kolem naší firmy. Chceme podpořit naše cíle skrz Facebook? Sdílení by měl být jeden z našich primárních zájmů.

4 způsoby, jak z Facebooku vytěžit maximum

obrázek zmizel
Společnost Facebook změnila hru online marketingu pro malé firmy. Obrovské množství společností nyní využívá tuto sociální síť k vytváření stránek, komunikaci s uživateli, vyzývá komunity k akcím, inzeruje a jinak se spojuje se zákazníky. Jednodušeji než kdykoli před tím. Všechno ale není tak snadné...

6 nejlepších reklamních strategií pro malé firmy

strategie online reklamy
"Když něco zbude, dám to do reklamy" je jedna z nejpopulárnějších metod marketingu. Podle rozpočtu se tak propaguje jednou tak, onehdy jinak, bez jasné systematické linie. Malé firmy ovšem nemohou obětovat horentní sumy na všechny osvědčené reklamní kanály. Co s tím?

Neklikají na vás na Facebooku? Motivujte uživatele k většímu zapojení

Oni na mě neklikají!
Sociální síť Facebook aktivně sleduje 1,7 miliardy uživatelů za měsíc. Na poli marketingu je to nyní jeden z hlavních kanálů komunikace. Uživatelé tráví více a více času na Facebooku než na jakékoli jiné sociální síti. Jak toho můžeme využít?

Budujeme efektivní reklamní videokampaně pro rok 2017

Videoreklamy frčí
Když se to hýbe, upoutá to víc. Tohle jednoduché pravidlo platí i pro online reklamy. Ale jak efektivně zvýšit povědomí o firmě audiovizuální formou? Známe pár základních pravidel.

10 věcí, které jste nevěděli o reklamě na Facebooku

Facebook
Billboard na řeznictví osloví trochu jiné lidi než televizní reklama před večerníčkem. I u pépécéček záleží určité zákonitosti na tom, jaké médium zvolíte. Dnes se podíváme na specifika reklam na Facebooku.

Jak naložit s publiky v Audience Insigths?

Cílové publikum
Když chceme vědět, kdo klepe na naše dveře, použijeme kukátko. I na sociálních sítích mají stránky svá kukátka pro detailnější poznání publika. Jedním z nich je Facebook Audience Insights.

Stránky

Subscribe to RSS - Blog uživatele Martin Šuťak