Blog uživatele Martin Šuťak

Získejte více sdílení na Facebooku. Máte 3 velké pomocníky

Facebook - jak na něj?
Zachránili jste svět a nikdo o tom neví? Pak to jistě nesdílel dostatečný počet lidí na Facebooku. Dnes existuje jen to, co je virální na sociálních sítí. To ostatní jako by se nestalo. Sdílení podporuje virálnost příspěvku. Sdílení podporuje SEO. Sdílení znamená zapojení uživatelů do dění kolem naší firmy. Chceme podpořit naše cíle skrz Facebook? Sdílení by měl být jeden z našich primárních zájmů.

4 způsoby, jak z Facebooku vytěžit maximum

obrázek zmizel
Společnost Facebook změnila hru online marketingu pro malé firmy. Obrovské množství společností nyní využívá tuto sociální síť k vytváření stránek, komunikaci s uživateli, vyzývá komunity k akcím, inzeruje a jinak se spojuje se zákazníky. Jednodušeji než kdykoli před tím. Všechno ale není tak snadné...

6 nejlepších reklamních strategií pro malé firmy

strategie online reklamy
"Když něco zbude, dám to do reklamy" je jedna z nejpopulárnějších metod marketingu. Podle rozpočtu se tak propaguje jednou tak, onehdy jinak, bez jasné systematické linie. Malé firmy ovšem nemohou obětovat horentní sumy na všechny osvědčené reklamní kanály. Co s tím?

Neklikají na vás na Facebooku? Motivujte uživatele k většímu zapojení

Oni na mě neklikají!
Sociální síť Facebook aktivně sleduje 1,7 miliardy uživatelů za měsíc. Na poli marketingu je to nyní jeden z hlavních kanálů komunikace. Uživatelé tráví více a více času na Facebooku než na jakékoli jiné sociální síti. Jak toho můžeme využít?

Budujeme efektivní reklamní videokampaně pro rok 2017

Videoreklamy frčí
Když se to hýbe, upoutá to víc. Tohle jednoduché pravidlo platí i pro online reklamy. Ale jak efektivně zvýšit povědomí o firmě audiovizuální formou? Známe pár základních pravidel.

10 věcí, které jste nevěděli o reklamě na Facebooku

Facebook
Billboard na řeznictví osloví trochu jiné lidi než televizní reklama před večerníčkem. I u pépécéček záleží určité zákonitosti na tom, jaké médium zvolíte. Dnes se podíváme na specifika reklam na Facebooku.

Jak naložit s publiky v Audience Insigths?

Cílové publikum
Když chceme vědět, kdo klepe na naše dveře, použijeme kukátko. I na sociálních sítích mají stránky svá kukátka pro detailnější poznání publika. Jedním z nich je Facebook Audience Insights.

Malý slovník online marketingu: SEO, PPC, SERP a jiné termíny

Zorientujte se v džungli marketingových výrazů
Mluví svahilsky? Kdepak, lidé z marketingu mají jen svůj specifický jazyk srozumitelný všem jejich kolegům na celém světě. Jen my normální lidé to občas nedokážeme dešifrovat. Podíváme se na několik základních výrazů ze světa online marketingu.

Jak hodnotit vaši PPC agenturu

Jak hodnotit vaši PPC agenturu
Víte, kolik stojí jedno kliknutí na vaši reklamu? Inzerujete na všechna klíčová slova, která vedou ke konverzi na váš produkt nebo službu? A jsou reklamy vůbec potřebné? Co by se stalo, kdybyste přestali používat PPC? Setkáváte se s agenturními zástupci pravidelně? Položte si pár základních otázek, jež vám pomohou agenturu ohodnotit.

Jak najít a zvolit vhodná klíčová slova, která používá naše konkurence

Jak najít a zvolit vhodná klíčová slova, která používá naše konkurence
Chceme web. Chceme PPC reklamy. Ale na čem je postavit? Na klíčových slovech, radí internet. Ale na jakých?

Stránky

Subscribe to RSS - Blog uživatele Martin Šuťak