Pavel Jartym st.

SEO Specialist & Copywriter

Baví mě pracovat s textem a sledovat, jak dokáže slovo působit a jakou v sobě skrývá moc.  Dělám jazykové korektury, připravuji články na různá témata. Neustále studuji český jazyk, zvláště se věnuji stylistice, pragmatické lingvistice a v poslední době reklamním textům. Mám rád dobrou hudbu, rockovou, bluesovou i jazzovou. A pokud mám čas, vyrážím na procházku do přírody.

Pokyny pro hodnocení kvality Vyhledávání na Googlu
Pokyny pro hodnocení kvality Vyhledávání jsou vodítkem od Googlu pro externí lidské hodnotitele,...
Přívětivý obsah z hlediska SEO
U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na...
Google a umělá inteligence
Spoléhat se při tvorbě obsahu pouze na umělou inteligenci by nebylo moudré. Ne kvůli tomu, že by...
Google Helpful Content Update
Posláním společnosti Google je „uspořádat informace z celého světa tak, aby byly všeobecně...
SEO dead
SEO je možná důležitější než kdykoli předtím. V současné době 53 % veškeré návštěvnosti webových...
Organické vyhledávání
Kam umístíte svůj nejlepší obsah? Který kanál nebo která platforma bude přivádět na váš web nejvíce...