Pavel Jartym st.

SEO Specialist & Copywriter

Baví mě pracovat s textem a sledovat, jak dokáže slovo působit a jakou v sobě skrývá moc.  Dělám jazykové korektury, připravuji články na různá témata. Neustále studuji český jazyk, zvláště se věnuji stylistice, pragmatické lingvistice a v poslední době reklamním textům. Mám rád dobrou hudbu, rockovou, bluesovou i jazzovou. A pokud mám čas, vyrážím na procházku do přírody.

Ilustrativní obrázek k textu o umělé inteligenci a tvorbě užitečného obsahu
Spoléhat se při tvorbě obsahu pouze na umělou inteligenci by nebylo moudré. Ne kvůli tomu, že by...
Google Helpful Content Update
Posláním společnosti Google je „uspořádat informace z celého světa tak, aby byly všeobecně...
SEO je stále důležité
SEO je možná důležitější než kdykoli předtím. V současné době 53 % veškeré návštěvnosti webových...
Stránka s výsledky vyhledávání
Kam umístíte svůj nejlepší obsah? Který kanál nebo která platforma bude přivádět na váš web nejvíce...
Ilustrativní obrázek k tématu o objemu vyhledávání
Tato metrika je důležitou součástí analýzy klíčových slov. Ukážeme vám, na co si u ní dát pozor.
Ilustrativní obrázek k tématu přepisování titulků na stránce s výsledky vyhledávání
Titulek (tag title) je významným prvkem tzv. optimalizace na stránce (on-page SEO). V polovině...