Pavel Jartym st.
SEO Specialist & Copywriter
Baví mě pracovat s textem a sledovat, jak dokáže slovo působit a jakou v sobě skrývá moc. Dělám jazykové korektury, připravuji články na různá témata. Neustále studuji český jazyk, zvláště se věnuji stylistice, pragmatické lingvistice a v poslední době reklamním textům. Mám rád dobrou hudbu, rockovou, bluesovou i jazzovou. A pokud mám čas, vyrážím na procházku do přírody.
Obsah vytvořený s ohledem na konkrétní uživatelský záměr je užitečný nejen pro ty, kdo hledají ...
Pavel Jartym st.
5
Nadpisy vysílají silný signál ohledně obsahu webové stránky a jejích různých částí. A jak uvidíte ...
Pavel Jartym st.
5
V oblasti SEO jsme svědky neustálých změn a dalšího vývoje. V následujícím článku poukážeme na ...
Pavel Jartym st.
5
Moderní copywriting má díky internetu nové možnosti působení: blogování, webcopywriting, psaní pro ...
Pavel Jartym st.
5
Ve čtvrtek 15. října 2020 Google oznámil, že začne indexovat i „dílčí textové pasáže“ na stránce ...
Pavel Jartym st.
5
Jaké dovednosti a znalosti se očekávají od odborníka na SEO, kterému záleží mu na tom, aby jeho ...
Pavel Jartym st.
5
Drobečková navigace je užitečná jak pro uživatele, tak i pro vyhledávače. Nezabírá na stránce ...
Pavel Jartym st.
5
Nahlédněme do historie SEO a připomeňme si některé důležité události z tohoto odvětví, jehož ...
Pavel Jartym st.
5
Jaké typy vyhledávacích dotazů se používají při vyhledávání? Proč je důležité, abychom uměli ...
Pavel Jartym st.
5
Při copywritingu je nutno myslet na celou řadu dalších oblastí, třeba na pragmatiku a relevanci, o ...
Pavel Jartym st.
21
Optimalizace webu pro vyhledávače není jednoduchou záležitostí. Google Chrome však naštěstí nabízí ...
Pavel Jartym st.
5
Připravili jsme pro vás odpovědi na specifické otázky z oblasti SEO, které budeme průběžně ...
Pavel Jartym st.
11
Obsahová strategie je hnací silou celého obsahového marketingu. Zahrnuje plánování, rozvoj a správu ...
Pavel Jartym st.
5
Nový průzkum chování uživatelů a jejich interakce s různými prvky v Google SERPu (Search Engine ...
Pavel Jartym st.
5
Vadí vám chyby v textech na webu? Korektura je kontrola gramatické, pravopisné a stylistické ...
Pavel Jartym st.
5
Chcete zvýšit povědomí o svých produktech či službách prostřednictvím PPC kampaní, ale výsledky se ...
Pavel Jartym st.
5
Vybraný úryvek (featured snippet) se zobrazuje ve zvláštním poli v horní části výsledků vyhledávání ...
Pavel Jartym st.
5
V čem je váš produkt unikátní? Autorem termínu „unique selling proposition“ neboli jedinečného ...
Pavel Jartym st.
5
SEO copywriting je tvorba online obsahu, která zahrnuje optimalizaci webového obsahu na vybraná ...
Pavel Jartym st.
5
V roce 2016 ukončil Google podporu nástroje Google Toolbaru, který zobrazoval hodnoty PagRanku na ...
Pavel Jartym st.
5
Paul Grice rozdělil tzv. kooperační princip na 4 skupiny konverzačních maxim. Může být jejich ...
Pavel Jartym st.
5
Pro všechny psavce, textaře, copywritery i webcopywritery: 5 spolehlivých lingvistických zdrojů pro ...
Pavel Jartym st.
5
U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na ...
Pavel Jartym st.
5
Pro oblast vyhledávání a SEO více než kde jinde platí, že změny a aktualizace vyhledávacích ...
Pavel Jartym st.
5
SEO nástroje jsou našimi užitečnými pomocníky, ale tu zásadní část práce – interpretaci získaných ...
Pavel Jartym st.
5
Vyjadřovat se jasně a srozumitelně v jakémkoli prostředí vyžaduje určité úsilí, pečlivost a ...
Pavel Jartym st.
5
V každém oboru existují nesprávné představy, „mýty“, nepodložené spekulace či domněnky, které se ...
Pavel Jartym st.
5
Google dělá velké změny ve svém vyhledávacím systému. Tato je nejčerstvější. Co všechno ...
Pavel Jartym st.
5
Má-li být náš textový obsah být kvalitní a přínosný, měli bychom dodržovat určitá etická pravidla, ...
Pavel Jartym st.
5
8 inspirativních nadčasových myšlenek z díla známého reklamního textaře. Tohle vás bude ...
Pavel Jartym st.
5
Podíváme se, jak vůbec chytré kampaně fungují a také na jejich výhody a nevýhody. ...
Pavel Jartym st.
5
Google zveřejnil zásadní článek s pokyny a doporučeními týkajícími se aktualizací hlavního ...
Pavel Jartym st.
5
Říká se, že změna je život. V minulém roce Google udělal ve vyhledávání více než 3 200 změn! V ...
Pavel Jartym st.
5
Příručky či knihy pro copywritery nás poučují, že znalost cílové skupiny je naprosto zásadní. ...
Pavel Jartym st.
5
Google aktualizuje svůj hlavní algoritmus několikrát do roka. Letos proběhla jeho první aktualizace ...
Pavel Jartym st.
5