Pavel Jartym st.

SEO Specialist & Copywriter

Baví mě pracovat s textem a sledovat, jak dokáže slovo působit a jakou v sobě skrývá moc.  Dělám jazykové korektury, připravuji články na různá témata. Neustále studuji český jazyk, zvláště se věnuji stylistice, pragmatické lingvistice a v poslední době reklamním textům. Mám rád dobrou hudbu, rockovou, bluesovou i jazzovou. A pokud mám čas, vyrážím na procházku do přírody.

Zásada USP neboli jedinečného prodejního argumentu

V čem je váš produkt jedinečný? Autorem termínu „unique selling proposition“ neboli jedinečného ...
Pavel Jartym st.
29. 05. 2020
21

Rozdíl mezi SEO copywritingem a klasickým copywritingem

SEO copywriting je tvorba online obsahu, která zahrnuje optimalizaci webového obsahu na vybraná ...
Pavel Jartym st.
22. 05. 2020
11

Informační vůně a hledání na webu

Kliknutím na odkaz ze stránky s výsledky vyhledávání všechno teprve začíná. ...
Pavel Jartym st.
11. 05. 2020
11

Co je Google PageRank?

V roce 2016 ukončil Google podporu nástroje Google Toolbaru, který zobrazoval hodnoty PagRanku na ...
Pavel Jartym st.
30. 04. 2020
11

Konverzační maximy podle Paula Griceho a jak je využít v copywritingu?

Paul Grice rozdělil tzv. kooperační princip na 4 skupiny konverzačních maxim. Může být jejich ...
Pavel Jartym st.
27. 04. 2020
21

Tipy na elektronické jazykové slovníky a databáze

Pro všechny psavce, textaře, copywritery i webcopywritery: 5 spolehlivých lingvistických zdrojů pro ...
Pavel Jartym st.
27. 03. 2020
21

Obsahové SEO: 7 věcí, na které myslet v roce 2020

U webové komunikace záleží na formě i obsahu vašeho sdělení. Utvářejte webový obsah především na ...
Pavel Jartym st.
02. 03. 2020
11

Přehled aktualizací vyhledávacích algoritmů Google v roce 2019

Pro oblast vyhledávání a SEO více než kde jinde platí, že změny a aktualizace vyhledávacích ...
Pavel Jartym st.
29. 01. 2020
11

Co nám SEO nástroje neřeknou a my musíme dopovědět

SEO nástroje jsou našimi užitečnými pomocníky, ale tu zásadní část práce – interpretaci získaných ...
Pavel Jartym st.
20. 01. 2020
11

Psaní webových textů: 4 chybné komunikační předpoklady

Vyjadřovat se jasně a srozumitelně v jakémkoli prostředí vyžaduje určité úsilí, pečlivost a ...
Pavel Jartym st.
19. 12. 2019
21

Mýty o SEO podle bývalého pracovníka společnosti Google

V každém oboru existují nesprávné představy, „mýty“, nepodložené spekulace či domněnky, které se ...
Pavel Jartym st.
05. 12. 2019
11

Algoritmus BERT: Velký posun v porozumění přirozenému jazyku

Google dělá velké změny ve svém vyhledávacím systému. Tato je nejčerstvější. Co všechno ...
Pavel Jartym st.
29. 10. 2019
11

7 etických zásad pro tvůrce textového obsahu

Má-li být náš textový obsah být kvalitní a přínosný, měli bychom dodržovat určitá etická pravidla, ...
Pavel Jartym st.
09. 10. 2019
21

Claude Hopkins a jeho zásady copywritingu

8 inspirativních nadčasových myšlenek z díla známého reklamního textaře. Tohle vás bude ...
Pavel Jartym st.
06. 09. 2019
21

Chytré kampaně Google – jednoduché, ale ne vždy účinné řešení

Podíváme se, jak vůbec chytré kampaně fungují a také na jejich výhody a nevýhody. ...
Pavel Jartym st.
28. 08. 2019
22

Co nám Google říká o aktualizacích hlavního algoritmu?

Google zveřejnil zásadní článek s pokyny a doporučeními týkajícími se aktualizací hlavního ...
Pavel Jartym st.
07. 08. 2019
11

Chtít chytit SEO aneb důležité změny ve vyhledávání za rok 2018

Říká se, že změna je život. V minulém roce Google udělal ve vyhledávání více než 3 200 změn! V ...
Pavel Jartym st.
24. 07. 2019
11

Víte, pro koho píšete?

Příručky či knihy pro copywritery nás poučují, že znalost cílové skupiny je naprosto zásadní. ...
Pavel Jartym st.
19. 07. 2019
21

Aktualizace hlavního algoritmu Googlu a větší rozmanitost v SERPu

Google aktualizuje svůj hlavní algoritmus několikrát do roka. Letos proběhla jeho první aktualizace ...
Pavel Jartym st.
11. 07. 2019
11

SEO a tvorba kvalitního webového obsahu

Co splňuje kvalitní webová stránka? Proč musí být váš obsah snadno nalezitelný. A na závěr ...
Pavel Jartym st.
04. 06. 2019
11

O neobvyklých titulcích v jedné veleúspěšné reklamní kampani

Prodat slovem nejošklivější auto na amerických silnicích? Učme se od mistrů. ...
Pavel Jartym st.
15. 05. 2019
21

Průzkum chování uživatelů na Google SERPu

Nový průzkum chování uživatelů a jejich interakce s různými prvky na Google SERPu (Search Engine ...
Pavel Jartym st.
03. 05. 2019
11

Mohou slova prodávat? (Malá úvaha o copywritingu)

Slovo je účinnou zbraní tzv. copywriterů neboli tvůrců reklamních či prodejních textů. Tato úvaha o ...
Pavel Jartym st.
25. 02. 2019
21