Blog uživatele Petra Malá

Za 11 měsíců z 0 na 6 tisíc fanoušků na FB ESO Plavby. Jak jsme toho dosáhli?

Jak efektivně zviditelnit firmu nebo projekt? Jednou z těch nejlepších možností je Facebook. Kdo tam není, jako by téměř neexistoval. Když navíc za necelý rok získáte skoro 6 tisíc fanoušků, kteří o vás hezky mluví, líbí se jim, co děláte, a zdarma šíří váš obsah, je to taková malá výhra!

Bílá síla na sociálních sítích?

Aneb kterak jeden nevinný smajlík světu hlavu zamotal...

Storytelling aneb Proč vsadit na jednu z nejpřirozenějších lidských činností

„Chce to příběh!“ Pokud se v marketingu nepohybujete první týden, nejspíš už jste tuhle větičku zaslechli. A ne jednou. Storytelling, tedy „vyprávění příběhů“, se stal mantrou marketingové činnosti těch více i méně známých značek. A my víme proč.

5 vět, které copywriter slyší vážně dost nerad. Neříkáte je taky?

Ty nejhorší a nejrizikovější jsem pro vás sepsala do následujících řádků. Tak už pssst!

Jásáme! Instagram už si konečně naplánujeme dopředu

Volejte sláva a tři dny se radujte. Alespoň vy, kteří spravujete firemní profily na Instagramu. Tahle sociální síť nám dávala docela zabrat, protože jsme si na ni museli každý den vzpomenout a něco dobrého na ni postnout. Tomu je konec.

Nástroje, bez kterých už vaše facebooková stránka nebude chtít žít

Spravujete už nějakou dobu facebookovou stránku nebo s tím teprve začínáte a pomalu se vzájemně s fanoušky oťukáváte? Přijde čas, kdy obyčejný obsah ručně postovaný v různých intervalech nebude stačit. A co potom?

Meta title a meta description: i to, co není vidět, je důležité

Ve společnosti běžných uživatelů internetu panuje všeobecné přesvědčení o tom, že to, co na webu vidí, je všechno, co na něm je. Spousta z nich by vsadila boty na to, že jsou schopni všechno zhlédnout nebo to alespoň zaregistrovat.

Floskule, klišé a obsah pro obsah: 3 smrtelné textové hříchy

Internet – web – webová stránka. Obsah, nejrůznější druhy obsahu – obrázky, videa nebo texty. Už od chvíle, kdy se k nám internet dostal, víme, že to, co dělá weby tak užitečnými, je smysluplný obsah. Jenže s ním je často potíž.

Facebook není supermarket. Nekrmte fanoušky pouze prodejním obsahem

Like it!
Tak často, až to milé není, se setkáváme s utkvělou představou veřejnosti, že Facebook je tu od toho, aby prodával. Služby, produkty, cokoli. Že když firma spustí svou stránku na Facebooku, rázem se výdělky zvýší aspoň o sto procent. Tak to ale nefunguje.

10 slov a spojení, která v textech často používáme špatně

Ach, ten pravopis!
Nejhorší je, když vznikne text plný chyb, o nichž autor sám vůbec neví. Když ho na ně upozorníme, nevěřícně se dívá na svůj výtvor, na nás a zase na výtvor. Ujistíme ho, že si skutečně neděláme legraci, protože ta vypadá jinak. Následující slova a spojení do jeho textu nepatří. A nepatří ani do vašeho. Do žádného!

Stránky

Subscribe to RSS - Blog uživatele Petra Malá