Blog uživatele Sandra Mikolášová

Jak založit firemní blog | 6. díl |Tipy a rady pro rozvoj obsahu – jak na co nejlepší příspěvky

Jak založit firemní blog - jak psát blogové příspěvky
Napsat opravdu kvalitní blogový příspěvek, který návštěvníci dočtou až do konce, není jen tak. My vám však v tomto díle ukážeme, jak na to. Tak čtěte dále!

Jak založit firemní blog | 4. díl | Tipy a rady pro rozvoj obsahu – kategorie, tagy

Obsah firemního blogu - kategorie, tagy
"Obsah je to, co prodává" - pro někoho možná klišé, pro nás posvátný a neotřelý fakt, jehož ctěním se nám v byznyse neustále daří. V následujících řádcích vám ukážeme základy práce s webovým obsahem tak, aby se dařilo i vám!

Jak založit firemní blog | 3. díl | Vizuální stránka blogu

Tvorba firemního blogu - vizuální stránka blogu
Všichni určitě dobře víme, že bychom neměli soudit knihu podle jejího obalu. V praxi to tak však mnohdy nefunguje, webové stránky nevyjímaje. A proto se v tomto článku podíváme, jak si založit takový firemní blog, který návštěvníky zaujme hned na první pohled!

Jak založit firemní blog | 2. díl | Technická stránka firemního blogu aneb Co je potřeba k jeho zprovoznění

Tvorba firemního blogu - jak zprovoznit blog z technického hlediska
Chceme-li vytvořit firemní blog, nestačí se zabývat pouze jeho obsahovou, nýbrž i technickou stránkou. V tomto článku si proto ukážeme, jaké technické aspekty je nutno brát ke zprovoznění blogu v potaz; jednat se bude především o doménu, webhosting a redakční systém.

Jak založit firemní blog | 1. díl | Co je to firemní blog a proč je dobré ho mít

Tvorba firemního blogu - co je to firemní blog a jaké má výhody
Učinit rozhodnutí, zda se pustit do tvorby firemního blogu může být náročné. V našem novém seriálu si povíme, proč by nad ním měly podniky uvažovat a jak takový firemní blog vytvořit a spravovat.

TOP 5+ nejlepších marketingových strategií pro malé firmy

Marketingové strategie pro malé firmy
Úspěch malých firem ve velké míře závisí na marketingové propagaci, neboť právě ta je tím nejlepším zdrojem, jak získat nové a zároveň si udržet stávající zákazníky.

Spustili jsme nový web na WordPressu - Rudan.cz

Rudan.cz
Pro výhradního zástupce řady výrobců podlahových krytin operujícího v zemích střední a východní Evropy, společnost Rudan, jsme spustili nový moderní a designový web na WordPressu, jenž společnosti slouží jako firemní vizitka.

Rozvoj CRM systému a vývoj mobilní aplikace pro klienta VAILLANT

VAILLANT GROUP CZECH s.r.o - CRM systém a mobilní aplikace
Vylepšení vedoucí k intuitivnější a jednodušší práci na webu, vývoj mobilní aplikace či redesign – to vše jsme dělali pro našeho klienta VAILLANT GROUP CZECH s.r.o.

Kvalitní zpětné odkazy: Jak a kde je získávat?

Kvalitní linkbuilding
Linkbuilding hraje významnou roli při hodnocení stránek vyhledávači. V našem článku vás naučíme, jak se stát opravdovými mistry zpětných odkazů!

Asabio.fr – nový cizojazyčný web k prodeji kosmetiky

Asabio.fr - prodej kosmetiky obsahující CBD
Pro našeho významného francouzského klienta jsme s použitím redakčního systému WordPress postavili moderní a funkční web, jenž slouží k prodeji kosmetiky. A jak se nám to povedlo? Čtěte dále!

Stránky

Subscribe to RSS - Blog uživatele Sandra Mikolášová